رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان خبر داد
تابناک: رئیس اتحادیه گزو شیرینی اصفهان گفت: قیمت مصوب زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان هر کیلو 9 هزار تومان اعلام شد.
کد خبر: ۵۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی رهگذر اظهار کرد: قیمت پیشنهادی ما برای هر کیلو زولبیا و بامیه 9 هزار و 500 تومن بود که بنا بر نظر اتاق اصناف، مبلغ 9 هزار تومن به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه بنا بر نظر اتاق اصناف و به منظور تسهیل خرید شیرینی ماه رمضان توسط مردم این مبلغ کاهش یافته است، افزود: قیمت زولبیا و بامیه پس از ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان همچنین از افزایش نظارت بر واحدهای گز و شیرینی خبر داد و اظهار کرد: گروه‌های بازرسی اتاق اصناف، گروه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، بازرسان اتحادیه گز و شیرینی و بازرسی‌های مشترک با همکاری شبکه بهداشت استان اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به فروش زولبیا و بامیه توسط واحدهای صنفی غیر مرتبط با این اتحادیه گفت: به مردم پیشنهاد می‌دهیم که زولبیا و بامیه را تنها از واحدهای شیرینی فروشی پروانه‌دار تهیه کنند.

رهگذر با اشاره به اینکه برخی در زیرزمین‌ها و به صورت غیر مجاز به تولید زولبیا و بامیه می‌پردازند، اظهار کرد: بیشتر این واحدهای غیرمجاز اقدام به توزیع شیرینی خود در فروشگاه‌ها می‌کنند که استانداردهای مورد تایید اتحادیه را ندارد.

وی از پلمب چهار واحد صنفی بدون مجوز در هفته گذشته خبر داد و گفت: برخی از فروشگاه‌ها نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه زیر قیمت مصوب کردند که با بررسی محصولات آنها متوجه به استفاده از رنگ به جای زعفران در محصول شدیم.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان بیان کرد: در حال حاضر 700 واحد صنفی مجوزدار زیر مجموعه این اتحادیه فعالیت می‌کنند و 200 واحد نیز به دنبال کسب مجوز هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار