معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: همزمان با هشتم آبان‌ماه و به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، اجرای ۱۰۰ برنامه شاخص با رویکرد تفکر بسیجی و استکبارستیزی در مدارس این استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 30 October 2017
به گزارش تابناک : مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: هشتم آبان، روز شهادت محمدحسین فهمیده و ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است که همچون ستاره‌ای فروزان هدایتگر نسل نوجوان و جوان امروز است.
وی اضافه کرد: شجره طیبه بسیج که با خون شهیدانی نظیر شهید فهمیده‌ها آبیاری شده محصولی چون شهیدان مدافع حرم همانند شهید محسن حججی داد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به همزمانی برنامه‌های هفته بسیج با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده برنامه‌های امسال با رویکرد دانش‌آموزمحوری و انقلابی دنبال می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه برای سازماندهی برنامه‌ها با مشارکت صد در صدی دانش‌آموزان، ستادهایی در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، شب شعر و خاطره، دلنوشته‌ای به شهید فهمیده، سرود همگانی و شرکت دانش‌آموزان با فرم‌های تشکل دانش‌آموزی از جمله این برنامه‌هاست.
مهران‌نیا غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، برپایی نمایشگاه دانش‌آموزی با موضوع بسیج ـ ولایت‌مداری، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در مسبر راهپیمایی، قرائت بیانیه، توزیع اقلام راهپیمایی، برگزاری کرسی آزاداندیشی و مسابقه انشانویسی و نقاشی را از جمله برنامه‌های البرز ذکر کرد.
وی گفت: در این هفته از معلمان و دانش‌آموزان بسیجی برتر در مسابقات علمی، فرهنگی، حجاب و عفاف نیز تجلیل می‌شود.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار