تابناک: یک زندانی نیازمند با مساعدت مالی اکبر عبدی هنرمند برجسته سینمای ایران و خیران اصفهانی از زندان مرکزی اصفهان آزاد شد.
کد خبر: ۵۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از، روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: اکبر عبدی بازیگر تئاتر و سینمای ایران با سخاوت و کمک 30 میلیون ریالی خود زمینه آزادی یک زندانی را با کمک دیگر خیرین و نیکوکاران اصفهانی مهیا نمود.

براساس این گزارش، برای آزادی این زندانی جرائم غیر عمد از سوی خیرین و نیکوکاران اصفهانی و اکبر عبدی مبلغ 400 میلیون ریال جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، چهارمین شب از برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت که از شبکه اصفهان پخش می شود، با حضور خیرین و هنرمندان جامعه هنری برگزار شد.

اکبر عبدی از بازیگران مطرح سینما و تئاتر که بدلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری و تحت درمان دیالیز قرار گرفته بود به دعوت اداره کل زندان های استان اصفهان در این برنامه شرکت کرد و از خیرین خواست تا زمینه آزادی تمانی زندانیان جرائم غیر عمد استان را مهیا کنند.

اکبر عبدی مرد هزار چهره سینمای ایران گفت: اصفهان در امر کار خیر و نیکو زبانزد عام و خاص و کشور شده است و امیدوارم در این ماه پر خیرو برکت نیز زمینه آزادی تمامی این زندانیان جرائم غیر عمد کشور توسط خیرین و نیکوکاران فراهم شود.

اعضاء هیئت مدیره خیریه بیمارستان حضرت حجت (عج) اصفهان نیز به عنوان مهمانان دوم برنامه یک شهر ضیافت، با تقبل 260 میلیون ریال بدهی این زندانی آذری زبان برای آزادی وی کمک کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار