معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نیمه نخست امسال بیش از 528 هزار نفر از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی کرمانشاه بازدیدکردند.
کد خبر: ۵۱۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نفل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی، ابا اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 520 هزار نفر بازدیدکننده ایرانی و حدود 8400 نفر بازدیدکننده خارجی بودند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رشد حدود 10 تا 12 درصدی بازدیدکنندگان از محوطه‌های تاریخی(تا قبستان، بیستون و معبد آناهیتا)و موزه‌های استان خبر داد.

به گفته این مسئول، بیشترین آمار بازدیدکنندگان مربوط به تاقبستان با بیش از 284 هزار بازدیدکننده بوده است.

مرادی بیستونی در خصوص ورود گردشگران خارجی به استان نیز یادآوری کرد: در شش ماهه امسال 28 هزار  و  859 نفر از طریق دو مرز خسروی و پرویزخان وارد استان شدند که 

از این تعداد 17 هزار و 816 نفر مربوط به مرز پرویزخان و 10 هزار و 143 نفر مربوط به مرز خسروی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: البته این بدان معنا نیست که این افراد حتما گردشگر استان بودند و یا از آثار تاریخی کرمانشاه بازدید کردند و ممکن است فقط از استان ما عبور کرده باشند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خصوص ضریب اشغال تخت در مراکز اقامتی و هتل‌های استان در شش ماهه امسال نیز گفت: در این مدت ضریب اشغال تخت‌ مراکز اقامتی ما حدود 45 درصد بوده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار