ورزش اصفهان از دید 90 تابناک؛
با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.
کد خبر: ۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 22 June 2015

 

 

به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.
شکست 7 بر 0 تیم رسانه ورزش
به گزارش تابناک اصفهان، مسابقات فوتسال جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان پنجشنبه شب در ۱۰ سالن شهر اصفهان آغاز گردید که در سالن شهید غازی تیم فوتسال رسانه ورزش استان اصفهان به مصاف قیصریه، نایب قهرمان سال گذشته رفت و با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب این تیم شد.
 
تیم فوتسال رسانه ورزش برای دومین سال به صورت افتخاری و با اسپانسری فروشگاه ورزشی کیش اسپرت در این جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت نموده است. این تیم باید روز چهارشنبه ساعت ۲۱ باید به مصاف تیم اتومکانیک برود که در صورت پیروزی اصحاب رسانه به دور دوم صعود می کنند.
 
 
 
 
**بومی گرایی هدف کاشی نیلو در لیگ برتر**
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: متاسفانه فصل قبل که کاشی نیلو به لیگ برتر صعود کرد قرارداد یک ساله تمام بازیکنان به پایان رسید و این مسئله کار ما را برای این فصل بسیار سخت کرده است.
 به گزارش تابناک اصفهان، رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گلپایگان، با اشاره به شرایط تیم کاشی نیلو در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور از امروز و با حضور 8 بازیکن جذب شده باشگاه آغاز شد.
وی افزود: متاسفانه فصل قبل که کاشی نیلو به لیگ برتر صعود کرد قرارداد یک ساله تمام بازیکنان به پایان رسید و این مسئله کار ما را برای این فصل بسیار سخت کرده است.
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو با بیان اینکه سیاست باشگاه برای حضور در فصل جدید جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی است، گفت: با وجود فرصت کمی که تا آغاز لیگ داریم تاکنون تنها موفق به جذب 8 بازیکن شده‌ایم که البته همه آنها بومی هستند.
وی بیان کرد: از طرفی با توجه به اینکه در ابتدا قرار بر واگذاری امتیاز تیم بود، بودجه متوسطی هم برای این فصل در نظر گرفته شده و باید با همین مقدار بضاعت و تلاش بیشتر برای جذب سریع بازیکنان و رسیدن به هماهنگی در تمرینات، برای حضور در لیگ برتر آماده شویم.
صادقی تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال میدانی بسیار سخت است و ما باید با تلاش مسئولان باشگاه در جذب سایر بازیکنان مورد نظر تسریع کنیم هرچند که براساس توافق اولیه هدف اصلی باشگاه در فصل جدید جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی است با هر نتیجه‌ای که رقم بخورد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار