تابناک: شهردار اصفهان گفت: برای آینده و پیشرفت شهر اصفهان 17 برنامه دارم که در اختیار شورای شهر قرار داده‌ام.
کد خبر: ۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی جمالی‌نژاد امروز پس از انتخاب به عنوان سکاندار جدید شهر اصفهان، اظهار کرد: برای پیشرفت و آینده اصفهان 17 برنامه و چشم‌انداز دارم که آن را در اختیار شورای اسلامی شهر اصفهان قرار دادم.

وی با اشاره به رئوس برنامه‌های خود برای آینده و پیشرفت شهر اصفهان افزود:‌ اصفهان شهری با اصالت و هویت ایرانی اسلامی و الگوی توسعه اجتماعی در کشور، جزو مهم‌ترین رئوس برنامه‌های ارائه شده‌ام به شورای شهر اصفهان بود.

شهردار اصفهان ادامه داد: اصفهان شهری هوشمند بر پایه دانش ساختاری، اصفهان نخستین شهر کشور از لحاظ زیبایی، شادابی و سرزندگی و تبدیل به جاذبه اول گردشگری در کشور نیز از مهم‌ترین چشم‌اندازهای من برای شهر اصفهان است.

وی اصفهان شهری امن و مقاوم در برابر انواع آسیب‌ها، مخاطرات و بحران‌های طبیعی و انسان‌ساخت، اصفهان شهری پایدار و محیطی مناسب جهت سکونت، فعالیت و فراغت و همچنین اصفهان، جایگاه حمل و نقل عمومی و خصوصی پاک با رویکرد عدالت‌محور را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های خود برای آینده شهر اصفهان دانست.

به گزارش فارس، مهدی جمالی‌نژاد 46 ساله، ظهر امروز با 19 رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار