رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان:
تابناک: رئیس شورای شهر و شهرستان گلپایگان گفت: در جلسه شورای شهر درتاریخ ۲۷ خردادماه محمدامین جمالی با ۶ رأی از ۹ رأی اعضا به عنوان شهردار گلپایگان به استانداری اصفهان معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی فیروزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در محل دفتر شورای اسلامی شهر گلپایگان، با بیان اینكه شورای شهر گلپایگان با توجه به فرصت سه ماهه معرفی شهردار، برابر قانون پس از استیضاح شهردار قبل اقدامات برای شناسایی واجدین شرایط سمت شهرداری را از حدود دوماه پیش آغاز كرد، اظهار داشت: طی دو ماه گذشته شورای شهر گلپایگان هشت جلسه پیرامون انتخاب شهردار برگزار كرد كه با معرفی ۲۶ داوطلب برای تصدی این سمت در نهایت چهار نفر به مرحله دوم این گزینش راه یافتند.

وی به ملاك های مورد نظر شورا برای تصدی شهرداری از جمله سابقه كار در شهرداری، مدرك تحصیلی، توانمندی، بومی بودن و شناخت از ساختار شهرداری و شهرستان اشاره كرد و افزود: در آخرین نشست شورا برای انتخاب شهردار كه در تاریخ ۲۷ خرداد ماه برگزار شد از بین دو نامزد باقی مانده محمدامین جمالی با ۶ رأی از ۹ رأی اعضا به عنوان شهردار گلپایگان معرفی شد تا طی مراحل قانونی كه در فرمانداری و استانداری استان صورت خواهد گرفت نسبت به معرفی یا عدم معرفی وی به مدت ۱۴ روز اقدام شود.

رئیس شورای شهر و شهرستان گلپایگان با اشاره به اینكه محمدامین جمالی دارای مدرك كارشناسی در رشته عمران و هم اكنون دانشجوی كارشناسی ارشد عمران است به مدت ۱۴ سال در سمت های اجرایی در شهرداری های نطنز، گلپایگان و در حال حاضر امور عمرانی شهرداری بهارستان اصفهان فعالیت داشته است، ادامه داد: پس از بررسی سوابق و انجام مصاحبه شهردار منتخب شورای اسلامی شهر در استانداری پس از احراز شرایط و نبود ایراد و اشكال، حكم وی از سوی استاندار ابلاغ و طی مراسمی معارفه خواهد شد.

وی با اشاره به عملكرد سه ماهه شورای اسلامی شهر گلپایگان تصریح كرد: شورای اسلامی شهر گلپایگان طی سه ماهه اول سال، ۴۷ جلسه كاری و ۹۵ مصوبه داشته است كه برابر مفاد قانونی به شهرداری و مراجع ذیربط ارسال شده است.

فیروزی با تقدیر از همكاری، مساعدت و همیاری شهروندان، سرپرست شهرداری، مدیران و پرسنل و كاركنان شهرداری گلپایگان با شورای اسلامی شهر عنوان كرد: با توجه به بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری در سال ۹۴ طی سه ماه گذشته برابر گزارش امور مالی، شهرداری هیچ كم و كاستی در انجام امور محوله از نظر اعتبارات و هزینه ها نداشته است.

فیروزی با اشاره به اینكه شهرداری گلپایگان به برخی از پیمانكاران پروژه ها بابت عملكرد بودجه سال ۹۳ خود بدهی داشت، افزود: این امر مشكلات جزئی در وضعیت مالی شهرداری را به وجود آورد كه با همكاری مردم و پیگیری عوارض، مشكل حل و فصل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
شهروند گلپایگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
قبل از هر چیز باید این انتخاب را به حاج آقا الف ت عضو شورای شهر که با دسیسه شهردار سابق شهر را که محبوب مردم بود کنار گداشت تا برادر زنش سکاندار شهرداری شود تبریک گفت و سپس به آقایان الف و ن که شریک بساز بفروششان شهردار شد باید تبریک گفت . برای تصدیق مطالبم کافی است بررسی شود که ساختمان نیمه کاره در بلوار سلمان فارسی روبروی درمانگاه که دارای رای تخریب است را چه کسانی شریک هستند . خدا به داد مردم گلپایگان برسد .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
شما هم که انتقاد میکنی شریک دزذی مثل بخشی هستین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :