بسته آخر هفته
تابناک: تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 18 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.


" چگونه دوست خودمان باشیم؟ "

همایشی با عنوان " چگونه دوست خودمان باشیم؟ " از سوی فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی این فرهنگسرا در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: نخستین کسی که انسان در زندگی‌اش با او مواجهه مستقیم و بی‌واسطه دارد خود انسان است. بنابراین داشتن رابطه‌ای صحیح و سالم با خود از مهمترین مولفه‌های یک شخصیت سالم و طبیعی است.
عبدللهی افزود: نحوه دستیابی به یک رابطه مفید و سالم با خویشتن موضوعی است که در آخرین همایش فرهنگسرای خانواده مورد بررسی قرار گرفته و در پی آن است که ابتدا با تشریح ضرورت این مسئله در روند خودشناسی، راهکارهای دستیابی به آن را نیز ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: این همایش با سخنرانی "علیرضا لاوی" به ‏عنوان ‏کارشناس مسائل روانشناسی و خودشناسی برگزار می‌شود.
ورود به این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش روز 28 خردادماه از ساعت 17 به محل فرهنگسرا ‏واقع ‏در ‏خیابان جی، خیابان لاهور، خیابان مفتح شرقی، جنب ورزشگاه پیروزی مراجعه کنند.‏


**ویژه برنامه "خانه‌ای به رنگ شادی" در ورزشگاه سلامت**

ویژه برنامه "خانه‌ای به رنگ شادی" از سوی امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.
مدیر امور اجتماعی این سازمان در این باره گفت: مدیریت امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی با همکاری ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ویژه برنامه "خانه‌ای به رنگ شادی" را به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در منطقه حصه اصفهان اجرا می کند.
"حمیدرضا میر پویا" افزود: این ویژه برنامه با هدف حساس سازی و آگاه سازی مردم منطقه پر خطر حصه اصفهان درخصوص اعتیاد و پیامدهای منفی ناشی از آن برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هفته مبارزه با مواد مخدر در تیر ماه است، گفت: به دلیل همزمان شدن هفته مبارزه با مواد مخدر با ماه مبارک رمضان، این برنامه در تاریخ 26 و 27 خرداد ماه اجرا می شود.
میرپویا عنوان کرد: در این ویژه برنامه سعی شده تا در قالب اجرای برنامه ای شاد و مفرح و با استفاده از هنر نمایش و برگزاری کارگاه های آموزشی و غرفه های مشاوره، مفاهیم مورد نظر در اختیار مخاطبان قرار دهد.
وی همچنین افزود: در این برنامه دو تئاتر با محتوای خانواده های معتاد پرور و نوع روابط با فرزندان اجرا می شود همچنین ورزش باستانی و غرفه برای کودک و نوجوانان از بخش های این برنامه است.
مدیر امور اجتماعی سازمان با اشاره به اینکه غرفه های متعددی در حاشیه این برنامه آماده سازی شده است، گفت: غرفه مهارت های زندگی، غرفه کودک و نوجوانان وغرفه مشاوره فردی و گروهی و کارگاه هایی با عناوین در جستجوی شادی، عوارض و بیماری های جسمی ناشی از اعتیاد و کارگاه از حال بد به حال خوب برای مخاطبان مهیا شده است.
میرپویا با اشاره به اینکه فضا برای حضور یک هزار و 200 نفر در این برنامه آماده شده است، افزود: این ویژه برنامه در روزهای 26 و 27 خرداد ماه از ساعت 16:30 الی 20 در محل ورزشگاه سلامت واقع در اتوبان فرودگاه، حصه جنوبی، ورزشگاه سلامت اجرا می شود.
لازم به ذکر است در این ویژه برنامه از قابلیت ها و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه سلامت اجتماعی به منظور افزایش هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر در بین سازمان های مرتبط با موضوع سلامت اجتماعی استفاده شده است.
 
کد مطلب: 194272
 
عناوین منتخب
 

رویت هلال ماه مبارک رمضان در اصفهان با چشم غیرمسلح امکان‌پذیر نبود

تشديد برخوردها در ماه مبارک رمضان/ فعاليت 519 بازرس در 3 شيفت کاری

هوای اصفهان از تهران و مشهد آلوده تر است/روزانه در شهر اصفهان بیش از 23 تن پسماند پزشکی تولید می شود

شرط روشن ماندن کولرها در رمضان/ جبهه هوای گرم وارد کشور می شود

تعداد كانديداهاي تصدي شهرداري به 3 نفر رسيد/ شهردار روز يكشنبه معرفي مي شود

آبشار طامه+عكس
 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :