مدیر اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: مردم محروم منطقه حصه با موضوع اعتیاد آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا میرپویا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر در روز پنج تیرماه، بعد از انجام نظرسنجی و تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که در منطقه حصه، آمار اعتیاد بالاست و بر همین اساس اقدام به برگزاری برنامه‌های آموزشی و جنبی در ورزشگاه سلامت کردیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در روز 26 خرداد، افزود: تصویرگری در زمینه‌های تفریحی، هیجانی، روانی و اجتماعی، مشاوره‌های فردی و گروهی، راه‌اندازی غرفه‌هایی برای افراد در گروه‌‌های مختلف سنی، انجام تست سلامت جسمانی و روانشناسی از جمله این برنامه‌ها بودند که بیش از 2 هزار نفر از این برنامه‌ها استقبال کردند.

مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به برنامه‌‌های در نظر گرفته شده برای امروز نیز اشاره و بیان کرد: غرفه‌های هیجانی برای گروه‌های مختلف سنی، راه‌اندازی سه کارگاه آموزشی با عناوین شادی در خانه، روابط مرد و زن و خطرات اعتیاد بر فرد و جامعه از جمله برنامه‌هایی است که مخصوص والدین در نظر گرفته شده‌اند.

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر اینکه والدین می‌توانند در برنامه‌ها شرکت کنند، کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند از برنامه‌های جنبی دیگر استفاده کنند.

میرپویا عنوان کرد: به خاطر استقبال بالای مردم از این برنامه‌ها تصمیم داریم برنامه‌های آموزشی خود را در حاشیه شهر نیز گسترش دهیم تا بلکه بتوانیم با ارائه موضوعات آموزشی، آمار اعتیاد را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: در این برنامه خانواده‌ها با موضوعات متنوعی چون عوارض و بیماری‌های ناشی از اعتیاد، معایب و محتوای اعتیاد و اینکه چه اقداماتی باید انجام دهند تا کودکانشان به بیرون از خانه گرایش پیدا نکنند، آشنا می‌شوند.

مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف آینده این معاونت گفت: تصمیم داریم یکی از سالن‌های مطالعه واقع در منطقه حصه یا مکانی را در این منطقه برای برگزاری برنامه‌های آموزشی مداوم اعتیاد در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: برنامه «خانه‌ای به رنگ شادی» امروز از ساعت 17 تا 20 در ورزشگاه سلامت با حضور والدین برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :