تغییر و تحولات در ورزش آغاز شد؛
اين‌روزها ورزش و جوانان استان دچار تغيير و تحولات فراواني شده است تغييري كه نشان از رشد و شكوفايي و تحول ورزش استان مي‌دهد.
کد خبر: ۴۸۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 28 August 2017
تابناک رضوی: اين‌روزها ورزش و جوانان استان دچار تغيير و تحولات فراواني شده است تغييري كه نشان از رشد و شكوفايي و تحول ورزش استان مي‌دهد.
كوروش صبوريان مديركل جوان خراسان رضوي با تمام هجمه‌اي كه شد اين‌بار ايستاد و به وعده خود عمل كرد، وي تغييرات را نشانه تحول و پويايي جامعه ورزش و جوانان دانست و اميدوار شد جوانگرايي و خردجمعي بتواند ورزش استان را از رخوت و سستي نجات دهد.

كارنامه «كوروش صبوريان» در آموزش و ورزش همگاني و ورزش بانوان داراي رتبه برتر كشور است و در ورزش قهرماني هم به جز تيم‌داري و جذب اسپانسر خوب و قابل قبول بوده با انتصاب «مجيد پوررضايي» به عنوان معاون فرهنگی و امور جوانان كه در جذب بخش مشاركت‌ها و مديريت مشهد مقدس خوب عمل كرده مي‌توان نويدبخش روزهاي خوب در بخش جوانان و امور فرهنگي استان و پوشش با مستندسازي و همچنين افزايش آمار سمن‌ها و دغدغه‌هاي جوانان از سوي يك مدير جوان بود، اما در حوزه معاون توسعه منابع «هوشنگ ولي‌پور» كه مديركلي يك استان را در كارنامه خود دارد بدون‌شك شاهد روزهاي خوبي براي نيروي انساني و بخش اداري و مالي و منابع هيات‌هاي ورزشي استان خواهيم بود.
بدون شك تغيير سازنده، لازمه هر سازماني هست و انتصاب يك جوان باانگيزه در سمت مدير روابط‌عمومي هم نشان از ريسك‌پذيري مديركل دارد. رسانه‌های استان امید دارند در اين قسمت كه خلا زيادي در ارتباط با روزنامه‌ها و اصحاب رسانه‌ها مي‌شد پر شود.
سهیل سعادتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار