فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تشريح ويژگی های منحصر بفرد اخلاقی و رفتاری شهيد سپهبد علی صياد شيرازی گفت: اين شهيد سرافراز ارتش الگوی اخلاص، ولایت مداری، شجاعت و صداقت بود
کد خبر: ۱۱۶۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ 09 April 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی در جمع کارکنان این منطقه پدافند با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و آشنا کردن آحاد جامعه به خصوص جوانان با فضایل و اخلاق شهدا باید یکی از اولویت های کاری باشد، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی افسری ولایت مدار و انسانی وارسته و مومن بود که خاطرات و دلاور مردی های زیادی را در هشت سال دفاع مقدس برای ایران آفرید و همواره منادی وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود .

وی افزود: در زمانی كه دشمنان، ‌نظام اسلامی را مورد هجمه فرهنگی و جنگ نرم قرار داده اند‌، برگزاری چنین برنامه هایی و آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ شهادت می تواند نقشه های شوم آنان را خنثی کند.

وی شهید صیاد را عامل وحدت در بین نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: ایجاد قرارگاه مشترک ارتش و سپاه در دوران جنگ تحمیلی موجب هماهنگی و انسجام نیروها در جبهه شد.

معصومی به نقش آفرینی ماندگار شهید صیاد در عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: دلاوری و اخلاص این شهید عامل مهمی در هدایت نیروهای ارتش و شکست منافقین در عملیات مرصاد بود و مردم ایران هیچ گاه صیاد و نقش آفرینی ارتش در مرصاد را از خاطر نخواهند برد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با تاکید بر انجام مدیریت جهادی در کشور با الگوگیری از شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: یقینا اگر امروز شهید صیاد شیرازی در میان ما حضور داشت، مسیر انقلابی خود را با صلابت بیشتری نسبت به گذشته ادامه می داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار