بسته چهل پنجره؛1
اصفهان از دیرباز به عنوان شهر علم، فرهنگ و هنر و تمدن شناخته می شده و از همین رو دارای مفاخر بسیاری در عرصه های فرهنگ و هنر کشور و جهان است، با توجه به این ظرفیت مناسب تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین رخدادهای فرهنگی و هنری هفته گذشته می پردازد.
کد خبر: ۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 16 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، اصفهان از دیرباز به عنوان شهر علم، فرهنگ و هنر و تمدن شناخته می شده و از همین رو دارای مفاخر بسیاری در عرصه های فرهنگ و هنر کشور و جهان است، با توجه به این ظرفیت مناسب تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین رخدادهای فرهنگی و هنری هفته گذشته می پردازد.

----------------------------

**آیین رونمایی از کتاب مدیریت رفتار با معارضین در نظام ولایی**

----------------------------

http://rooyeshnews.com/images/stories/1122.jpg

مدیر عامل انتشارات حدیث راه عشق از چاپ و رونمایی کتاب مدیریت رفتار با معارضین در نظام ولایی بقلم محمد حسین خرازیان در روز یک شنبه مورخ 24/03/1394 در محل خانه انقلاب اسلامی و ولایت خبر داد.

مدیریت انتشارات حدیث راه عشق امروز در گفت‌و‌گو با رویش نیوز اظهار کرد: این انتشارات در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود که همانا نشر و ترویج کتب با محور گفتمان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می باشد، اقدام به تولید و چاپ کتاب مدیریت رفتار با معارضین در نظم ولایی به قلم محمد حسین خرازیان را نموده است.

عسکری با بیان اینکه: انقلاب اسلامی اولین حکومتی است که در عصر غیبت معصوم با حاکمیت ولی فقیه تشکیل شد؛ و تا کنون بیش از سی سال از تأسیس آن می گذرد؛ و ما شاهد تحولات، چالش ها و رویایی با خطرهای مختلف در این حکومت هستیم، همین امر انگیزه ای شد تا این کتاب را با موضوع مدیریت رفتار با معارضین در نظام ولایی به چاپ رسانیم.

از این رو از تمامی دوستان و فرهیختگان گرامی دعوت می گردد؛ جهت شرکت در مراسم رونمایی از کتاب مذکور با حضور اساتید حوزه و دانشگاه حجج الاسلام مهدوی ارفع و میرمرشدی، در روز یکشنبه مورخ 24/03/1394 از ساعت 16 الی 18 در محل خانه انقلاب اسلامی واقع در خیابان چهـــارباغ پایین، خیابان جامــی، چهار راه بیدآبادی، حضور بهم رسانید.

----------------------------

**اجرای سه طرح فرهنگی در ماه مبارک رمضان در اصفهان**

----------------------------

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به بخش های متنوع قرانی برنامه شب های آسمانی اشاره کرد و افزود: قرآن خوانی خردسالان، خانواده قرآنی، همخوانی گروه سرود و تواشیح، ‌قرآن خوانی قاریان نوجوان و خطابه خوانی از جمله بخش‌های برنامه شب‌های آسمانی است که با توجه به ارتباط عمیق‌تر مردم با گروه سنی نوجوان، برای اجرای این بخش‌ها از نوجوانان استفاده شده است.

بقایی گفت: با توجه به حالت معنوی قرانی نخستین جشنواره مناجات قرآنی و نواهای رمضان در اصفهان ویژه ایام رمضان برگزار می شود.

----------------------------

**تئاتری با موضوع دوران غیبت در باغ جوان**

----------------------------

هادی نباتی‌نژاد اظهار کرد: این برنامه نمایشی که به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اجرا می‌شود، با همکاری بنیاد مهدویت از روز 9 خردادماه آغاز شده و تا 14 خرداد نیز ادامه دارد.

وی افزود: این تئاتر در صفحه گردان با فضاسازی‌های دیدنی همراه با سه صحنه تئاتر و یک صحنه نمایشگر از سوی گروه «فرفره» با 15 بازیگر و جلوه‌های ویژه و نور و صدا به روی صحنه می‌رود.

مدیر امور هماهنگی مناطق و ویژه‌برنامه‌های شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این نمایش تئاتر در مدت زمان 45 دقیقه از ساعت 18:30 تا 23 به مدت 6 بار برای تماشاگران اجرا می‌شود.‏

وی در ادامه گفت: این برنامه نمایشی بر اساس شعر مرحوم «محمد پرنیان» به عنوان سرآینده شعر «حسنک کجایی» تنظیم شده که به روایت دوران ‏غیبت حضرت مهدی (عج) و مشکلاتی که در نبود حضرت مهدی اتفاق می‌افتد، می‌پردازد.‏

نباتی‌نژاد با اشاره به موضوع این مجموعه نمایشی بیان کرد: داستان، ماجرای پسری است که پس از اینکه ابرهای سیاه و برف سنگین به روستای آنها هجوم می‌آورند، تصمیم می‌گیرند با تعدادی از کودکان روستا به دنبال خورشید بگردند و در این مسیر به خاطر حمله گرگ‌ها به قله کوه پناه می‌برند و حسنک با جدا کردن خود از دوستانش خود را به بالاترین قله کوه می‌رساند تا خورشید را بیدار کند و در پایان به خاطر سرما می‌میرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :