به مناسبت هفته دولت صورت می گیرد؛
همزمان با هفته دولت، 42 پروژه زیر ساخت های حمل و نقل به طول 518 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 784 میلیارد ریال توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 26 August 2017
به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل، افتتاح بزرگراه قائمیه - نورآباد به طول 21 کیلومتر به مناسبت هفته دولت و بهره برداری از 34 پروژه بزرگراهی و باند دوم به طول 399 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11میلیون و 534 هزار ریال از جمله این پروژه ها است.
همچنین در بخش احداث راه اصلی؛ 8 پروژه راهی به طول 119 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 250 میلیارد ریال و برخی از پروژه های زیرساخت های حمل و نقل در 18 استان به مبلغ 13 هزار و 780 میلیارد ریال بخشی دیگر از پروژه هایی است که توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل اجرا شده است.
احداث کمربندی جنوب و غرب اهواز، احداث بخشی از بزرگراه نوار ساحلی جنوب کشور و احداث کمربندی پل خان - شیراز - سه راهی تخت جمشید بخشی از این پروژه ها است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
افتتاح بخشی از قطعات مسیر میانه - میاندواب و قطعات 1، 2 ، و 3 مسیر خلخال فیروزآباد، احداث باند دوم بزرگراه تربت حیدریه - گناباد - بیرجند و احداث باند دوم مسیر داران - درودو باند مسیر اردبیل - مشکین شهر از دیگر پروژه های آماده افتتاح شرکت ساخت برای هفته دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار