مدیرکل سازمان صنایع استان تهران از افتتاح ۲۸ واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۹۷۰ میلیارد تومانی در این استان همزمان با هفته دولت خبرداد.
کد خبر: ۲۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 28 August 2016
محمدرضا مس‌فروش در مراسم آغاز خط تولید یخچال فریزر سامسونگ با اشاره به افتتاح 28 واحد صنعتی و معدنی در استان تهران با سرمایه‌گذاری 970 میلیارد تومانی در هفته دولت اظهارداشت: اشتغالزایی این طرح‌ها 3050 نفر است.

وی با بیان اینکه برای آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعتی لازم برای 30 تا 50 سال آینده مکلف شده‌ایم، افزود: اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و امور زیربنایی در حال ایجاد است.

* تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند هوشیاری مدیران دولتی و کارآیی کارآفرینان است

به گزارش فارس، هاشمیان رئیس هیأت مدیره گروه سام نیز در این مراسم با بیان اینکه سالانه بیش از 2 میلیون دستگاه محصول اعم از تلویزیون، مانیتور، جاروبرقی، لباسشویی و انواع یخچال فریزر توسط گروه سام به تولید می‌رسد، گفت: با ارتقا سطح کیفیت تولیدات و خدمات توانسته‌ایم با تولید کنندگان بزرگ جهانی رقابت کنیم.

وی از دولت خواست تا به تولیدکنندگان واقعی اعتماد کنند.

به گفته هاشمیان، توجه به اقتصاد مقاومتی نیازمند هوشمندی و هوشیاری مدیران دولتی و کارآیی کارآفرینان است تا اقتصادی مبتنی بر صنعت دانش‌بنیان داشته باشیم.

وی از انجام مذاکره با شرکت سامسونگ کره جهت صدور مجوزهای صادراتی محصولات تولید شده در ایران به کشورهای دیگر خبر داد و گفت: این مذاکرات نتایج مثبتی داشته و به زودی عملیاتی خواهد شد.

به گفته رئیس هیأت مدیره گروه سام بیش از 2500 نفر اشتغالزایی در شرکت سامسونگ ایجاد شده که با احداث خط تولید جدید یخچال فریزر این تعداد افزایش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار