مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان:
تابناک: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت:تنها نیمی از مدارس اصفهان مجهز به سیستم گرمایشی هستند و یکسال و نیم زمان نیاز داریم که تمام مدارس استان مجهز شوند.
کد خبر: ۴۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد حسین سجاد ظهر امروز در همایش ملی بهره وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش اظهار داشت: تا پایان سال ۹۵ تمام مدارس سطح استان اصفهان به سیستم گرمایشی مجهز می شوند.

وی ارزش املاک و ساختمان‌های آموزش و پرورش استان اصفهان را در حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در بحث تجهیزات و سایر امکاناتی که در اختیار آموزش و پرورش است، نیاز به راهکارهایی است که باید در بهره‌وری این تجهیزات و امکانات اتخاذ شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان اضافه کرد: بهره وری به معنای این است که بتوان از امکانات خود به طور مناسب در راستای نیل به اهداف آموزشی و پرورشی استفاده کرد.

وی ادامه داد: برنامه های نوسازی باید بر اساس یافته ها و پژوهش‌های انجام شده در این گونه همایش ها تنظیم شوند و مهمتر اینکه باید بتوانیم از محتوای این همایش در برنامه ششم توسعه کشور استفاده کرد.

سجاد به استانداردهای اعمال شده در محیط‌های آموزشی اشاره و تصریح کرد: لازم است در این راستا استانداردهای رایج در کشور در حوزه معماری و استحکام سازه‌ها رعایت شود.

وی گفت: شاداب سازی محیط زیست و بهره وری و همچنین بحث استانداردهای محیط آموزشی و پرورشی دو مولفه مهم در بهره وری به حساب می آیند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان اظهار داشت: در این راستا در مدارس جدید سعی شده به روحیات، جنس و سن دانش آموزان نیز برای ساخت فضا و به کارگیری تجهیزات توجه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :