رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان بیش از 20 درصد مصوب شده توسط شورای اسلامی شهر غیر‌قانونی است.
کد خبر: ۴۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 15 June 2015
غلامرضا شیران امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هرگونه افزایش کرایه‌ای در زمینه نرخ کرایه تاکسی‌ها باید بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر باشد، اظهار کرد: رانندگان تاکسی در سطح شهر باید بر اساس نرخ مصوب شده توسط شورای شهر نسبت به دریافت کرایه از شهروندان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش کرایه تاکسی‌ها به صورت خود‌سرانه تخلف است و تاکسیرانی باید با رانندگان متخلف برخورد کند، اضافه کرد: شورای شهر افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان را به میزان 20 درصد مصوب کرده و این مصوبه به تایید فرمانداری نیز رسیده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان بیش از 20 درصد مصوب شده توسط شورای اسلامی شهر غیر‌قانونی است.

وی با تاکید بر اینکه از نظر شورای اسلامی شهر اصفهان هر یک ریال کرایه دریافتی بالا‌تر از 20 درصد از مردم توسط رانندگان تاکسی حرام و غیر‌قانونی است، ادامه داد: مردم باید در زمان مواجه شدن با تخلف رانندگان در زمینه دریافت کرایه‌ای بیش از مصوبه شورای شهر موضوع را به مسئولان متولی امر اطلاع بدهند.

شیران تاکید کرد: مردم، رانندگان تاکسی و مسئولان سازمان تاکسیرانی باید حواس خود را جمع کنند تا از هرگونه تنش و فضا‌سازی در این زمینه جلوگیری شود و مردم باید تخلفات صورت گرفته در این زمینه را به تاکسیرانی اطلاع بدهند تا تاکسیرانی با رانندگان متخلف برخورد کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار