فرماندار سمیرم:
تابناک: فرماندار سمیرم گفت: اخلاق‌مداری در دولت قبل صدمه جدی دید که امیدواریم با مرور زمان، مردم از اینکه حاکمان (دولت تدبیر و امید) از دروغ پرهیز می‌کنند، به دولت اعتماد کنند.
کد خبر: ۴۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، محمدحسین نصرتی یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جهادکشاورزی سمیرم ضمن گرامیداشت حماسه 24 خرداد سالروز انتخاب آقای روحانی به عنوان یک شخصیت متخصص علم حقوق و دفاع از مردم توسط ملت ایران، اظهار کرد: مردم هوشمندی خود را در انتخابات 24 خرداد به منصه ظهور رساندند و این دولت نشان داده که با تمام جدیت تلاش می‌کند.

وی احیای اخلاق، تعامل سازنده با جهان و اقتصاد را از جمله وعده‌های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: دولت یازدهم برای تحقق وعده‌ها با تمام جدیدت تلاش می‌کند و تاکنون نشان داده به وعده‌هایی که به مردم داده پایبند است.

فرماندار سمیرم با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی در دولت قبل تصریح کرد: مردم ما یادشان نرفته است در آن دوران با مدیریت ناکارآمد دولت قبل اقتصاد ایران در چه وضعیتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اصلاح وضعیت نامناسب اقتصادی از توقعات مردم از دولت تدبیر و امید است، گفت: تورم بیش از 40 درصد نشان از وضعیت اسفناک اقتصاد ما داشت و بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌های تولیدی یک به یک بسته شدند و وضعیت اشتغال وضعیت مناسبی نداشت.

نصرتی گفت: این دولت ادعا ندارد که چیزی را ارزان کرده ولی قطاری (قطار تورم) که با سرعت بیش از 40 کیلومتر حرکت می‌کرده است، اکنون سرعتش به کمتر از 15 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این تولید مرهون تلاش‌های بخش کشاورزی است، افزود: در تلاشیم با به‌کارگیری متخصصان امر، دولت وضعیت اقتصاد را به یک وضعیت مناسبی برسانیم، همان‌طور که تاکنون با مشورت از صاحب‌نظران و متخصصان همراه با تدبیر و تصمیمات درست برای ارتقای وضعیت مردم خدمت می‌کنیم.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه در دولت قبل اخلاق صدمه جدی دید، تصریح کرد: اخلاق‌مداری در دولت قبل صدمه جدی دید که امیدواریم با مرور زمان و مشاهده مردم از اینکه حاکمان (دولت تدبیر و امید) از دروغ پرهیز می‌کنند، به دولت اعتماد کنند.

وی اذعان کرد: وقتی حاکمان در جهت ارزش‌های اسلامی و اخلاقی گام بر‌دارند حتما مردم را هم مصمم می‌کنند که در جهت اخلاق‌مداری گام بردارند که دولت تدبیر و امید در جهت احیای اخلاق اسلامی گام برمی‌دارد.

نصرتی تعامل سازنده با جهان را از اهداف دولت عنوان کرد و گفت: تلاش ما در جهت یک رابطه عزتمند و مبتنی بر منافع دو طرف در جهان است که این ارتباط در حال شکل‌گیری است و مذاکرات در یک سطح مناسب با حفظ همه حقوق مردم دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم یک توافق عزتمندانه و قابل دفاع که همه دولتمردان ما بتوانند با جدیت اعلام کنند که همه حقوق مردم در این توافق حفظ شده است، انجام شود و به جایگاه واقعی ایران در اقتصاد و سیاست جهان دست یابیم.

فرماندار سمیرم همچنین با اشاره به انتخاب مدیر جدید جهاد کشاورزی سمیرم، به انتخاب جمعی از میان چندین گزینه معرفی شده اشاره کرد و افزود: ما در انتخاب مدیر در دولت تدبیر امید چندین شرط از جمله تخصص تعهد، کارآمدی و کارآیی، اعتدال، پاک‌دستی، حفظ شان حقوق شهروندان و تعامل با بخش‌های دیگر را مدنظر قرار می‌دهیم که باید به این شرایط پایبند باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری این شرایط را نداشته باشند ما عهد اخوت با کسی نبسته‌ایم و چنانچه شرایط دولت تدبیر و امید را داشته باشند در خدمت آنها هستیم، در غیراینصورت حتما نسبت به تعویض هر مدیری باشد اقدام می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :