تابناک: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا تلاش مي‌كند تا قبل از ماه رمضان شهردار انتخاب شود اما در این زمینه قول قطعی نمی‌دهیم.
کد خبر: ۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ندا واشیانی پور امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از یکشنبه هفته گذشته تاکنون 45 نفر برای تصدی ریاست شهرداری اصفهان از طریق اعضای شورای شهر بنا بر سفارش‌های مردمی و نخبگان شهر معرفی شدند.

وی افزود: از 45 نفر، 12 نفر به تاييد نهايي اعضاي شورا رسيدند و در نهايت از اين تعداد هشت نفر به مرحله فعلی رسیده‌اند که احتمال دارد به شش الی چهار نفر در گزینش مرحله بعدی کاهش پیدا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا در انتخاب نامزدهاي شهرداري تمام سلایق سیاسی و مهم‌تر از آن تخصص، تجربه کاری و مدیریت را مدنظر قرار داد زيرا اعضا بر این عقیده هستند که تخصص و تجربه باید در موازات هم باشد.

واشیانی پور اضافه کرد: تلاش شد تا در انتخاب گزينه‌هاي نهايي شهرداري سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های عمومی و تخصصی شهردار سرلوحه انتخاب قرار گيرد و امیدواریم شورا، شهرداری انتخاب کند که موجب رضایت عموم مردم باشد.

وی با بیان اینکه اعضاي شورا تصميم گرفته‌اند نام هیچ‌یک از گزينه‌هاي مطرح تا رسيدن به نتايج قطعي عنوان نشود، تصریح کرد: تلاش مي‌كنيم تا قبل از ماه رمضان شهردار انتخاب شود اما در این زمینه قول قطعی هم نمی‌دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بيان اينكه کاندیداها صرفا دارای سابقه مدیریت شهری نیستند، اما سوابق اجرایی و پژوهشی قوی دارند، خاطرنشان كرد: ذکر نام برخی اشخاص به عنوان شهردار آینده تنها گمانه‌زنی است و اشخاصي مانند خانم دستجردی توسط یکی از اعضای شورای شهر معرفی اما چون نتوانستیم با وی تماس برقرار کنیم از گردونه انتخابات حذف شد.

واشیانی پور در ادامه با اشاره به روند پيشرفت عمليات عمراني ایستگاه‌های مترو ميدان انقلاب و دروازه دولت ادامه داد: شورای شهر اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد تومان برای ایستگاه‌های فاز اول خط یک مترو تصویب کرده است و امیدواریم در شش ماهه اول سال فاز يك خط اول مترو راه‌اندازی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار