دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات خبر داد
تابناک: دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: تاکنون 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.
کد خبر: ۴۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، امیرحسین عشاقی با اشاره به ارسال حدود 500 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: بیش از 70 درصد از آثار ارسالی در بخش فیلم و مابقی در قالب فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه میانگین سن هنرمندانی که به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان آثار ارسال کرده‌اند، 32 سال است، ادامه داد: کوچک‌ترین هنرمند در این میان 8 سال و مسن‌ترین هنرمند نیز 58 ساله است.

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به اینکه تاکنون از بیش از 50 شهر و استان کشور آثار هنرمندان به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است، تصریح کرد: از جمله این استان‌ها می‌توان به تهران، اصفهان، قم، کرمان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر، قزوین، همدان، زنجان، شهرکرد، اراک و یزد اشاره کرد.

وی ادامه داد: حوزه هنری و انجمن سینمای جوان بیشترین اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

عشاقی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را 31 تیرماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.hasanatfilm.ir و یا با شماره 32202973 تماس حاصل کنند.

وی همچنین با اشاره به اعلام همکاری دبیرخانه‌های جشنواره‌های سینمایی با جشنواره حسنات گفت: تاکنون در این زمینه دبیرخانه جشنواره‌های وارش، سینما حقیقت، فجر و رضوی در این راستا همکاری خود را اعلام کرده‌اند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بیان کرد: بر این اساس دستیابی به اطلاعات بیش از 5هزار فیلمساز و فیلمنامه‌نویس جوان از اقصی نقاط کشور از مقدمات این تعامل بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار