استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم تا قبل از یک سال گذشته به یکی از نقاط دلخوری مردم کرمانشاه، تبدیل شده بود، گفت: ساخت این تقاطع جزو پروژه هایی بود که دچار رکود شده بود و درد سر آن متوجه مردم شده بود.
کد خبر: ۴۷۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 01 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز سه شنبه اسدالله رازانی در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح * شهدای مدافع حرم* با حضور جمعی از مسئولان، اظهارداشت: با جهت گیری صحیح در مجموعه ی مدیریتی استان، شهرداری و شورای شهر، تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم، شهر کرمانشاه بعنوان مرکز غرب کشور سرعت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل این پروژه در طول یکسال گذشته، سرعت داشته است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم که باعث تسهیل در تردد مردم این بخش از کرمانشاه( شهرک امام- وکیل آقا)  برای انجام‌امور روزمره می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امید است با استمرار شورای جدید شهر، این برنامه ها تداوم و استمرار یابد، افزود: در عرصه ی جهانی برای رشد توسعه  در حال رقابت هستیم که اگر دیر اقدام کنیم عقب خواهیم ماند و برخی از کشورهایی که در چهار دهه اخیر از حیث شاخصه های توسعه از ما عقب بوده اند، اکنون در این عرصه، جلوتر هستند. 

رازانی در ادامه به رقابت برای توسعه در بین استان های کشور اشاره کرد و گفت: در سطح داخلی نیز مسئولان  استان های مختلف در حال رقابت و تلاش برای توسعه شهر های خود هستند و ما چاره ای نداریم که در این زمینه تلاش کنیم چراکه هیچ موفقیتی بدون تلاش محقق نمی شود.

وی عنوان کرد: برای اینکه کرمانشاه در بین شهرهای دیگر بدرخشد باید از اعتبارات اختصاص یافته به نحو احسن استفاده شود، و خبرهای خوبی برای افتتاح پروژه های عمرانی در شهر کرمانشاه در راه است.

استاندار کرمانشاه به ایستگاه راه آهن کرمانشاه اشاره کرد و افزود: راه آهن کرمانشاه که هفته گذشته ۱۵ کیلومتر از ریل گذاری شده بود، تا امروز صبح ۲ هزارو ۷۰۰ کیلومتر ریل گذاری آن باقی مانده  که بنا به گفته ی پیمانکاران این پروژه ظرف امروز و فردا ( چهارشنبه) ریل گذاری شده و قبل از تنفیذ رئیس جمهوری و در روز صبح پنج شنبه ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به پایان می رسد.

رازانی اظهارداشت: هفته آینده ( روز  دوشنبه) با حضور وزیر راه و شهر سازی مراسم اولیه خواهیم داشت، و به احتمال فراوان روز دوشنبه هفته آینده اولین قطار وارد کرمانشاه می شود، که با تحکیم رگلاژ و کارهای فنی ظرف یک یا دوماه برنامه ی جاری حرکت قطار به سمت تهران- مشهد و سایر مقاصد ریلی انجام خواهد شد.

این مسئول ارشد استان اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بهسازی فرودگاه کرمانشاه( شهید اشرفی اصفهانی) اشاره کرد و گفت: طی عقد قرارداد با پیمانکار،  این اعتبار صرف بهسازی، ایجاد پارکینگ و ارتقای فرودگاه می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار