فرماندار شهرستان شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: حضور مسافربرهای شخصی در سطح شهر غیرقانونی است و باید برای جلوگیری از کار این مسافربرها تصمیمات مناسبی أخذ شود.
کد خبر: ۴۶۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 29 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور اظهار کرد: حضور مسافربرهای شخصی در سطح شهر غیرقانونی است و باید برای جلوگیری از کار این مسافربرها تصمیمات مناسبی أخذ شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد تاکسی‌های شهری در شهرکرد بالاتر از متوسط کشور است، این تاکسی‌ها نمی‌توانند کار کنند و مجبور هستند بر سر چهارراه‌ها توقف کرده یا خطی کار کنند، افزود: بنابراین اصلا جایگاهی برای تردد خودروهای مسافربر شخصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های متولی چون نیروی انتظامی و پلیس راهور باید از فعالیت اینگونه افراد ممانعت کنند، ادامه داد: به دلیل اینکه فرمانداری مسؤولیت امنیت شهر را بر عهده دارد و قطعاً در این خصوص وظایفی برعهده دارد لذا در جلسه آتی شورای تأمین شهرستان شهرکرد مساله مسافربرهای شخصی مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

ملک‌پور با بیان اینکه تعداد مسافربرهای شخصی در سطح شهرکرد محدود است ولی با این وجود باید کاری کنیم که ضریب امنیت در سطح شهر بالا برود، اضافه کرد: قطعاً تصمیمات لازم گرفته می‌شود تا از حضور مسافربرهای شخصی به صورت علنی در ایستگاه‌ها ممانعت به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسی‌رانی یا معاونت حمل و نقل شهرداری مکلف است به این موضوع رسیدگی کند، با این وجود فرمانداری نیز به عنوان نماینده دولت موضوع مسافربرهای شخصی در سطح شهرکرد را پیگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان شهرکرد عنوان داشت: حضور مسافربرهای شخصی علاوه بر اینکه کار دیگر رانندگان تاکسی را مختل می‌کند ممکن است مشکلات امنیتی و خطراتی را نیز برای شهروندان ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار