امام جمعه اصفهان:
تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با محکوم کردن جنایات آل سعود درحمله نظامی به یمن گفت: عربستان در حمله به یمن به نتیجه ای نرسیده و شکست خورده است.
کد خبر: ۴۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله سید یوسف طبا طبایی نژاد در خطبه های این هفته نمازجمعه اصفهان در مسجد امام این شهر افزود: خیانتهای آل سعود به مسلمانان تاکنون مخفی مانده بود ، اما تجاوزبه یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور دست رژیم سعودی را رو کرد .

وی افزود: عربستان تا این لحظه نه تنها به هیچ نتیجه ای دست نیافته بلکه درون خودش نیز با مشکلات و اختلافات زیادی رو به رواست.

آیت الله طباطبایی نژاد ابراز امیدواری کرد: جنایتها و خیانتها و اختلافهای آل سعود باعث شکست ونابودی خودشان گردد وحرمین از دست آنان نجات پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بیش از 98 درصد خاک یمن یعنی 20 استان در اختیارمردم است گفت: فقط یک استان که آن هم بیابانی است فقط اشغال داعش است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت های مذهبی گفت: شنبه این هفته سالگرد عروج مجتهده بانو امین می باشد که افتخار اصفهان است.

وی افزود: ایشان تنها بانوی بود که در حد اجتهاد کامل رسیده و کتابی های فراوانی را نوشته، شاگردان خوبی را تربیت کردند و تمام قرآن را بخوبی تفسیر کرده است.

وی سالگرد شهدای موتلفه شهید بخارایی، صفار هرندی ، امانی و نیک نژاد را گرامی داشت و گفت: این شهدا از شهدای اویل انقلاب هستند راه شان ادامه یابد.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگر خطبه های امروز به دهه بهداشت و نکو داشت مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد خانه خدا روی زمین است و کسانی که مسجد می روند زائر خدا هستند و باید مساجد تمیز واز غبار دور باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ورود به ماه رمضان هستیم گفت: در این راستا باتمیز کردن مساجد به استقبال ماه خدا برویم.

آیت الله طباطبایی نژاد سالگرد تشکیل جهاد سازندگی را گرامی داشت و گفت: فعالیت ها و اقدام های خوبی در این زمینه در طول سالها انجام داد.

وی همچنین به کمبود آب در استان اشاره کرد و گفت: کشاورزان به طرف آب دادن قطره ای و مکانیزه بروند و از روش مناسب استفاده کنند.

امام جمعه اصفهان در ادامه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در پیش است گفت: ماه رجب و شعبان مقدمه ورود به رمضان و رمضان ماه با عظمت است ، ماهی است که با روزهای دیگر فرق دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار