فرماندار اصفهان:
تابناک: فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه حادثه فرو افتادن گلوله جنگی در پارک سپاهان شهر در دست بررسی است، گفت: جزئیات و نتایج بررسی این حادثه تا روز شنبه به مردم اطلاع رسانی می شود.
کد خبر: ۴۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 11 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فضل الله کفیل اظهار کرد: روز گذشته اتفاق شیرینی در سپاهان شهر روی داد که براساس آن در کمتر از چند دقیقه عوامل چهار نفره سرقت از بانک مسکن این شهر دستگیر شدند .

وی افزود: اما پس از آن با فاصله زمانی اندک، اتفاق ناخوشایند فرود یک گلوله جنگی در پارک این شهر روی داد که شناسایی مبداء این گلوله توسط یک گروه از کارشناسان درحال انجام است.

کفیل با بیان اینکه به لطف خدا این گلوله در پارک سپاهان شهر اصابت و این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، گفت: بلافاصله پس از این حادثه استاندار اصفهان دستور بررسی دقیق حادثه توسط یک گروه از کارشناسان خبره را صادر کرد و این گروه در حال بررسی موضوع است.

وی افزود: تا پایان امروز یا ساعات اولیه روز شنبه جزئیات و نتایج بررسی های انجام شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار اصفهان درباره نوع گلوله فرودآمده در پارک سپاهان شهر گفت: نوع این گلوله قابل شناسایی است اما نیروهای خبره باید در این باره اظهار نظر کنند.

وی تعداد گلوله فرودآمده در سپاهان شهر را یک عدد اعلام و تاکید کرد: برخلاف آنچه توسط برخی رسانه ها اعلام شده، تنها یک گلوله جنگی در سپاهان شهر فرودآمده و در اطراف مرکز تجاری این شهر ( سیتی سنتر ) گلوله ای فرود نیامده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار