پاتوق هنرهای نمایشی در اصل، محلی برای دیدار فعالان این عرصه است و در جهت پویایی و به روز شدن ارتباطات و مسائل مرتبط با هنرهای نمایشی اصفهان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 19 July 2017
به گزارش تابناک : مسئول پاتوق هنرهای نمایشی اصفهان از راه اندازی این پاتوق خبر داد و گفت: با مساعدت "حجت الاسلام ارزانی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین "پرویز طاهری"معاونت فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مکانی در اختیار پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر و سینما قرار داده شد تا بتوانند جلسات خود را در این پاتوق تشکیل دهند.

حمیدرضا جنت مکان تصریح کرد: در این جلسات، پذیرای هنرمندان عرصه تئاتر و سینما خواهیم بود و مسائل روز هنری را در کنار دوستان هنرمند تحلیل و بررسی می کنیم و طبق مباحث مختلف که درجلسه مطرح می شود و با توافق جمع هنرمندان، از فعالان و اندیشمندان و پژوهشگران هنری دعوت به عمل می آید تا در جلسات حضور داشته باشند و بتوانیم با هم در جهت پویایی هنرهای نمایشی بکوشیم.

مسئول گروه نواندیشان تئاتر و سینما ادامه داد: با راه اندازی این پاتوق، هنرمندان می توانند شنبه ها، در محفلی دوستانه، در هنرستان هنرهای زیبای پسران گرد هم بیایند.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار