چهارشنبه پرحادثه اصفهان؛
تابناک: بعد از گذشت این ماجرا مردم سپاهان شهر شکرگزار از آرامشی که بعد از چند دقیقه از این واقعه به محل زندگی آنها بازگشته بودند ناگهان متوجه صدای انفجار شدیدی در بوستان واقع در این شهرک مسکونی میشوند.
کد خبر: ۴۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز سپاهان شهر اصفهان میزبان دو حادثه از دو جنس متفاوت بود که هرکدام از آنها به نوعی از سر مردم اصفهان به خیر گذشت.

ساعت نه و 28 دقیقه امروز چهار سارق مسلح وارد بانک مسکن واقع در سپاهان شهر اصفهان شدند.

سارقان دارای سلاح های کلت کمری و کلاشینکف بودند و بعد از ورود به صحنه جرم که همان بانک سپاهانشهر بود ، شروع به تیراندازی و تهدید کردند که با تماس کارمندان بانک و مردمی که صدای شلیک تیر را شنیده بودند، نیروهای ضربتی پلیس به محل جرم رسیدند.

با تلاش ماموران نیروی انتظامی اصفهان، بعد از گذشت حدود 12 دقیقه سارقان دستگیر شدند و سرقت آنها ناکام ماند.

سارقان که با تهدید و داشتن اسلحه در ابتدا توانسته بودند به گاوصندوق بانک دسترسی پیدا کنند و 217 میلیون تومان وجه نقد را از گاوصندوق خارج کنند اما در نهایت با ورود نیروهای انتظامی قادر به عملیاتی کردن نقشه سرقت خود از بانک نشده بودند.

به گفته پلیس، سن سارقان امروز بانک مسکن سپاهان شهر کمتر از 35 سال بوده است و هر کدام به دلیل مشکلات اقتصادی خود و فقر اقدام به این جرم کرده بودند.

بعد از گذشت این ماجرا مردم سپاهان شهر شکرگزار از آرامشی که بعد از چند دقیقه از این واقعه به محل زندگی آنها بازگشته بودند ناگهان متوجه صدای انفجار شدیدی در بوستان واقع در این شهرک مسکونی می شوند.

صدای مهیبی که قبل از ظهر امروز در بوستان سپاهان شهر اصفهان به گوش رسید به گفته شاهدان عینی، بیشتر شبیه یک توپ نظامی بود.

شایعات زیادی بعد از این اتفاق در شهر به گوش رسید و در این میان شبکه های اجتماعی با تلفیقی از اخبار صحیح و نادرست قصد تشویش اذهان عمومی را داشتند.

گرچه تاکنون اظهار نظر رسمی ای در مورد جزئیات این حادثه از سوی هیچ مقام رسمی در استان اعلام نشده است اما در ابتدای وقوع این رخداد، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اظهار داشته بود؛این انفجار در پارک بزرگ این شهر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی این شیء هستند، ابراز داشت: خبرهای تکمیلی در خصوص میزان و نوع مواد این شیء منفجر شده تا ۲ ساعت آینده اعلام می‌شود.

گرچه تا ساعت بعد هیچ مقام مسئولی به رغم پیگیری خبرنگاران شهر جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام نکردند اما با گذشت حدود پنج ساعت از این حادثه ، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، با صدور اطلاعیه ای برخی شایعات پیرامون این ماجرا را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پخش شایعه شلیک گلوله توپ توسط یکی از رده های سپاه مستقر در استان و برخورد آن در سپاهان شهر، به این وسیله اعلام می شود هیچ گونه برنامه رزمی یا آزمایشی توسط رده‌های سپاه مستقر در استان اصفهان اجرا نشده و شلیک گلوله تکذیب می‌شود.

بعد از این تکذبیه سپاه پاسداران، عقدایی معاون سیاسی امنتی استاندار اصفهان نیز در تماس خبرنگاران با وی از اعلام جزئیات این حادثه امتناع کرد و اعلام نتایج بررسی ها در خصوص این ماجرا را به جلسه بعدازظهر استانداری اصفهان که با حضور مسئولان مربوط برگزار شد، موکول کرد.

دقایقی پیش استانداری اصفهان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز یک گلوله توپ به محوطه بوستان عمومی سپاهان شهر واقع در حاشیه جنوبی شهر اصفهان اصابت کرد که این حادثه هیچگونه آسیب یا تخریبی نداشت.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به استقرار چند پادگان نظامی در این منطقه آمده است : جزئیات این حادثه پس از بررسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

در این اطلاعیه همچنین اعلام شده است: بنا به دستور استاندار استان این موضوع توسط یک تیم کارشناس در حال بررسی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار