رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در چند روز آینده برای برخی از شهرستان های اصفهان دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد و شاهد وزش گرد و غبار در برخی از مناطق خواهیم بود.
کد خبر: ۴۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 18 July 2017
تابناک اصفهان- حسن خدابخش با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر وزش باد نسبتاً شدید در اکثر مناطق استان اصفهان از بعد از ظهر امروز است.
وی با بیان اینکه شدت وزش باد در مناطق شمال، شرق و شمال شرق استان اصفهان بیش از دیگر نقاط پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که در نقاط شرق و شمال گرد و غبار محلی را خواهیم داشت و این در حالی است که میزان گرد و غبار به اندازه هفته قبل نیست.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: گرد و غبار دو روز آینده بر هوای شهر اصفهان حاکم نمی‌شود.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در شمال، شرق و شمال شرق استان اصفهان تغییر محسوس دمایی را نخواهیم داشت، اضافه کرد: دراین بازه زمانی گرم‌ترین نقاط استان اصفهان آران و بیدگل و بادرود با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
خدابخش بوئین میان دشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را خنک‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و افزود: شهر اصفهان نیز در این بازه زمانی در گرم‌ترین ساعات دمای ۳۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار