مدیر مرکز فنی و حرفه ای شماره ۲ شهر کرمانشاه گفت:چهار استان غرب کشور، جهت شرکت در دوره های آموزشی نیروهای خود را به کارگاه ایران خودرو مرکز فنی و حرفه ای شماره دو می فرستند.
کد خبر: ۴۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 18 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز منصور نجفی در بازدید خبرنگاران از کارگاه  های این مرکز،به مناسبت هفته ملی مهارت ، اظهارداشت: مرکز فنی و حرفه ای شماره ۲ دارای هشت کارگاه ثابت مکانیک مقدماتی، پیشرفته صنعتی و کارگاه صنعتی ایران خودرو و سایپا است.

وی درادامه به آموزش کار آموزان در بخش. روستای، پادگان سرداران کرمانشاه، نیروی انتظامی و هوانیروز ، اشاره کرد و افزود: مرکز فنی و حرفه ای شماره ۲ با تعهد آموزشی ۲ هزار و ۳۸۹ نفر ساعت با آموزش به  ۲ هزارو ۹۲۳ نفر عملکردساعت داشته است.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شماره ۲ شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در سال ۹۵،یک هزارو ۲۵۱ نفر آموزش دیده اند که با تعداد ۱۵۳ نفر دوره تعهدات آموزشی بوده است.

 وی با بیان اینکه در سالجاری ۲هزارو ۴۶ساعت تعهد آموزشی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۲۸ آموزشگاه آزاد تحت نظر مرکز فنی و حرفه ای شماره ۲ فعالیت دارند که با یک هزارو ۵۳ دوره به ۲ هزارو ۴۶ نفر را در ۶ هزارو ۲۳۰ ساعت آموزش می دهد.

نجفی گفت: در سالجاری نیز تعدات آموزشی ۲۸۰ هزار ساعت ۲ هزارو ۹۳ نفر عملکرد به یک هزارو ۹۲۳ نفر آموزش می بینند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار