کارگاه آموزشی صیانت از حریم خانواده، با حضور حجت الاسلام عسگری در شهرستان اسلام آباد غرب استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 15 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار "واحد کرمانشاه" حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در کارگاه آموزشی صیانت از حریم خانواده (عفاف و حجاب) که در جمع همکاران بنیاد شهید شهرستان های دالاهو، گیلان غرب، قصرشیرین و اسلام آباد غرب برگزار شد، از حجاب به عنوان میوه عفاف یاد کرد و افزود: حجاب بدون عفاف یک پوسته و امری ظاهری است و در واقع زحمت حجاب، حق بیمه تأمین سلامت و امنیت زن است.

حجت الاسلام عسگری گفت: انسان باید موقعیت جایگاه خود را بشناسد چرا که انسان اگر قدر و قیمت خود را بداند کم فروشی و ارزان فروشی نمی کند و مانند شهدای عزیز مسیر درست را شناخته و آگاهانه راه خود را انتخاب می کنند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: قیمت انسان بهشت است و اگر انسان ارزش و قیمت خود را بشناسد به دنبال هر چیزی و یا خدای ناکرده بدنبال هوی و هوس نمی رود.

مسئول بنیاد استان با اشاره به اینکه اخلاق، حجاب و عفاف موجب ترقی انسان و هوای نفس باعث تنزل و سقوط انسان می شود اظهار داشت: دنیای استکبار امروز در فضای مجازی بدنبال جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است و نشانه آن ایجاد صدها کانال رایگان در شبکه های ماهواره ای است و همه اهدافشان در جهت منحرف کردن مردم بویژه جوانان ایران اسلامی از مباحث دینی و ارزش های ناب اسلام محمدی(ص) از جمله عفاف و حجاب است.

وی در ادامه افزود: ارزش انسان به انسان بودن آن است نه به جنسیت او و ما در نظامی زندگی می کنیم که این همه خون داده شده تا انسان به معنای واقعی جایگاه خود را پیدا کند.

حجت الاسلام عسگری سپس به جایگاه بنیاد شهید و خادمین شهدا در بین ایثارگران و جامعه اشاره کرده و اظهار داشت: نهاد مقدس بنیاد شهید برخاسته از خون های پاکی است که در راه اعتلای ارزش های والای انسانی به زمین ریخته شده و به همین خاطر دستگاه عصمت و طهارت نام گرفته است، لذا همکاران ما بایستی از هر جهت  مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود بوده و بدانند که این همه شهید برای حجاب و عفاف و عزت انسانی رفته اند و وظیفه و رسالت ما پیام رسانی این خون های پاک به جامعه و انجام رسالتی زینبی است.

وی در پایان، بر انجام به موقع فرضیه نماز اول وقت، رعایت حجاب و عفاف و توجه هر چه بیشتر به احکام الهی و دستورات قرآنی تأکید کرد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، حسن امیری از اساتید دانشگاه در خصوص مباحث روانشناسی و خانواده به بحث و گفتگو با حاضرین در این نشست پرداخت.  

گفتنی است: در ابتدای این کارگاه قدرت اله نجفی سرپرست بنیاد اسلام آبادغرب ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به ویژه حجت الاسلام عسگری، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این کارگاه های آموزشی بتواند هرچه بهتر به اهداف مورد نظر که اخلاق مداری و عفاف از جمله آنهاست دست یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار