مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور به فعالیت 45 سیلو در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: 320 هزار تن گندم تا کنون از کشاورزان این استان خریداری شده است.
کد خبر: ۴۵۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مظفر رحیمی ، اظهار داشت: 38 سیلو بخش خصوصی و هفت سیلو بخش دولتی در سطح استان کرمانشاه در راستای ذخیر‌ه‌سازی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور با بیان اینکه 45 سیلو فعال در این استان توانایی ذخیره‌سازی یک‌میلیون و 250 هزار تن گندم را دارند، حدود 600 هزار تن گندم از سنوات قبل در این سیلوها وجود دارد که تا کنون 320 هزار تن گندم نیز از کشاورزان خریداری و در این سیلوها ذخیره شده است.

وی به فعالیت 70 مرکز خرید گندم در استان اشاره و بیان کرد: گروه‌های بازرسی در قالب سه دسته از جمله عاملان ذی‌حساب شرکت غله و خدمات بازرگانی، ناظران حراست و ناظران سازمان جهاد کشاورزی بر مراکز خرید نظارت دارند.

رحیمی با بیان اینکه مراکز خرید از ساعت هشت تا 20 هر روز آماده خدمات‌رسانی به کشاورزان هستند، گفت: گندم باید از کیفیت لازم برای خرید برخوردار باشد و زود هنگام برداشت نشود، چرا که برداشت زود هنگام و مرطوب بودن موجب کپک‌زدگی محصول می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران طبق برنامه‌ریزی سعی می‌شود در اسرع وقت پرداخت شود، تصریح کرد: بیش از 609 میلیارد ریال از طلب کشاورزان گندمکار استان تاکنون توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار