هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 06 July 2017
به گزارش تابناک : در این  نشست که به ریاست آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان تشکیل شده، استاندار، مسئولان اجرایی و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان حضور دارند و درخصوص مهمترین موضوع های فرهنگی گفتگو و تبادل نظر خواهند کردد.
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت پرداختن به موضوعات فرهنگی استان برگزار می شود.
این جلسه، اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان در سال 96 می باشد و در پی اولین سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالجاری به اصفهان برگزار شده است.
شورای فرهنگ عمومی با هدف شناخت و اطلاع از وضع فرهنگ عمومی و اصلاح و ارتقای آن و نظارت و پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و زیرنظر شورای فرهنگ عمومی کشور تشکیل می‌شود.
اعضای شورای فرهنگ عمومی استان متشکل از امام جمعه، استاندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز استان، یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یکی از اساتید دانشگاه، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل اطلاعات، مدیرکل تربیت بدنی، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج استان، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رییس کل دادگستری، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، یک نفر از روسای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان، مسئول دفتر رسیدگی به امور مساجد استان یا یک نفر از ائمه جماعات فعال، یک نفر از ارباب جراید استان به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سه نفر از شخصیت­ های معتبر فرهنگی و هنری استان (حداقل یک نفر از خواهران) به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار