خسروی وفا خبر داد:
تابناک: رییس شورای قضایی استان كسر62هزار پرونده از پرونده های مانده سال های گذشته را خدمت بزرگی به مردم این استان خواند و آن را توفیق بزرگی در جهت خدمت رسانی به مردم بزرگوار اصفهان دانست.
کد خبر: ۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰ 12 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، رییس كل دادگستری استان اصفهان، با اشاره به تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی كاركنان دستگاه‌های قضایی استان، كوتاه كردن زمان رسیدگی به عدالت را از ثمرات این تلاش‌ها دانست و نبودن اطاله دادرسی را در سازمان قضایی از مصادیق آن برشمرد.

 احمدخسروی وفا، با اشاره به اینکه بعضی از اقدامات مدیران كل سازمان های وابسته به دستگاه قضایی استان ابتكاری است افزود: این اقدامات را در راستای هرچه بهتر معرفی کردن استان اصفهان و بالا بردن جایگاه ویژه این استان موثر است.

خسروی وفا كسر62هزار پرونده از پرونده های مانده سال های گذشته را خدمت بزرگی به مردم این استان خواند و آن را توفیق بزرگی در جهت خدمت رسانی به مردم بزرگوار اصفهان دانست.

رییس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنانش رسیدن به سه موضوع مهم 1-برخورد قاطع با پرونده های جنایی و تجاوز كنندگان به نوامیس مردم كه در این زمینه مصداق و نمونه اصلی رسیدگی سریع و اجرای حكم پرونده موسوم به حادثه گلپایگان بود كه ظرف 25 روز منجر به اجرای حكم شد.2 –رسیدگی فوق العاده با مباحث زمین خواری و 3-برخورد قاطع با پدیده شوم و زشت مواد مخدر را در سرلوحه کار دستگاه قضایی استان معرفی كرد.

خسروی وفا در پایان سخنانش تعامل با مسئولین استان به ویژه نماینده معظم ولی فقیه و استاندار و اعضای شورای تامین استان را تعاملی مثبت و سازنده برشمرد و این تعامل را در رسیدگی به وحدت كلمه خوب ارزیابی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار