مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک عنوان کرد:
پرویز امیری مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک در حاشیه سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: برنامه ما برای تولید فیلم قهرمانان کوچک یک جریان سازی فعال در همه عرصه های هنری و رسانه ای برای حمایت از تولید ملی بوده و از همین رو سعی داشتیم با تکیه بر جایگاه کودکان در خانوده "همیاران تولید ملی" را در این عرصه فعال کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 05 July 2017
به گزارش تابناک اصفهان، پرویز امیری مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک در حاشیه سی امین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: برنامه ما برای تولید فیلم قهرمانان کوچک یک جریان سازی فعال در همه عرصه های هنری و رسانه ای برای حمایت از تولید ملی بوده و از همین رو سعی داشتیم با تکیه بر جایگاه کودکان در خانوده "همیاران تولید ملی" را در این عرصه فعال کنیم.

قهرمانان کوچک دین خود را به حمایت از تولید ملی ادا کرد
وی ادامه داد: قهرمانان کوچک در واقع با تکیه بر مفاهیم ارزشمند و ساختار جذاب و سرگرم کننده مخاطب اصلی خود را در مسیر تولید ملی هدایت کرده و با تکیه بر ظرفیت های مختلف تبلیغاتی و رسانه ای به دنبال راه اندازی یک جریان دائمی در این عرصه است.

مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک تصریح کرد: سینمای کودک امروز نیازمند فرصت است چراکه اگر به این حوزه سینما بها داده شود مخاطبان خوب و گسترده ای دارد و می تواند در تغییر آمار گیشه ها موثر باشد؛ سینمای کودک امروز به نوعی بازگرداننده خانواده ها به صندلی سینما است.

وی افزود: شاید بتوان گفت در سینمایی که کودکان به دلیل خیلی از بی مهری ها جایگاه خود را از دست داده اند، دولت به عنوان یک نهاد حمایت کننده باید با بهره گیری از ظرفیت صداوسیما و شبکه های توزیع کننده فیلم فرصت بروز و ظهور به فیلم های جذاب و سرگرم کننده مفهومی کودک را بدهد.

وی پیرامون بهره گیری از مفاهیم اساطیری و الگویی در این فیلم بیان کرد: قهرمانان کوچک ما امروز سرمایه هایی هستند که با وجود کوچک بودن استعداد حماسه آفرینی های بزرگ را دارند، برای همین موضوع تکیه بر الگوها و بزرگانی همچون شهید سعید طوقانی می تواند به آینده بزرگ قهرمانان کوچک امروز کمک کند.

امیری افزود: سینماگران امروزی می توانند با تکیه بر این ظرفیت استوار آینده کودکان و نوجوانان را با افتخارات بزرگ گره بزنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار