در دومین روز از جشنواره سی ام فیلم کودک و نوجوان اصفهان عوامل فیلم قهرمانان کوچک با حضور در سازمان ورزش شهرداری اصفهان با مدیر عامل این سازمان دیدار کردند و بازیگران خردسال این فیلم سفیران افتخاری فرهنگ و ورزش این سازمان شدند .
کد خبر: ۴۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 04 July 2017

در این نشست صمیمی کارگردان فیلم قهرمانان کوچک با اشاره به دنیای مدرن امروزی با پشت کامپیوتر نشینی نوجوانان و معضل کم تحرکی گفت : ما تمام تلاش خود را در این فیلم انجام داده ایم تا علاوه بر جذب مخاطبان کودک و نوجوان به سمت ورزش و قهرمان شدن ، با استفاده از طنزپردازان مطرح سینمای ایران با خلق لحظاتی شاد و با نشاط در بخش های مختلف فیلم،گل خنده را بر لب تماشاگران بنشانیم.

حسین قناعت از ایفای نقش مثبت توسط بازیگران نوجوان ورزشکار در داستان فیلم و رویارویی با قاچاقچیان کالا در حمایت از تولید ملی و جلوگیری از بیکار شدن پدرانشان با ژانر طنز خبر داد و گفت : تماشای این فیلم را برای جذب کودکان به سمت ورزش بسیار تاثیرگذار می دانم و این تاثیر مثبت را ابتدا در خانواده خود مشاهده کردم زمانی که دخترم پس از تماشای فیلم به ورزش علاقه مند شد و در کلاس تکواندو ثبت نام کرد و این را می توان یک موفقیت دانست.

مجری طرح فیلم قهرمانان کوچک نیز که در این نشست حضور داشت جرقه ابتدایی این فیلم را زمانی عنوان کرد که در بازی های کودکان ایرانی الگوپذیری از قهرمانان پوشالی و ساختگی فیلم های غربی و نمادهای منسوخ شده آن ها را بسیار مشاهده کرده و جای خالی قهرمان پروری و پرداختن به فرهنگ غنی ورزش ایرانی اسلامی در هنر فیلم و سینمای کشور را کاملا حس می کند.

علی عبدی که هدف اصلی غرب را تضعیف فرهنگ ، اقتصاد ، صنعت و هوش و ذکاوت ایرانی عنوان می کند پرداختن به توانمندی های ایرانی را کمترین وظیفه هر دوستدار وطن دانست و گفت : ما با تدوین فیلمنامه ای قوی و به دور از هر نگاه کلیشه ای سعی نموده ایم اراده و قدرت بچه های ایرانی را در حمایت از تولید ملی با زبان طنز به روی پرده سینما بیاوریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های این گروه فیلم ساز در ترویج ورزش و اعتلای آرمان های انقلاب و حمایت از تولید ملی و اشتغال با استفاده از ابزار هنر و سینما گفت : شناساندن فرهنگ ورزش ، خدمت ، حراست از توانمندی های ملی و راه شهدا به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را می توان از ویزه گی های برجسته و نقاط قوت این فیلم دانست که به خوبی به آن پرداخته شده است.

علی قاسمی شاه بیت فیلم قهرمانان کوچک را معرفی هنرمندانه شهید نوجوان ، پهلوان سعید طوقانی خواند و گفت : ما با اعتقاد به اثربخشی هنر و هنرمندان بر روی فرهنگ کودکان جامعه باید پیام های نظام و انقلاب ، توسعه ورزش و سلامت و پرداختن به مسائل عمده روز کشور همچون حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است را در دستور کار خود قرار داده و از هنرمندانی که در این مسیر گام برمی دارند حمایت صد در صدی داشته باشیم.

در پایان این دیدار پیراهن سازمان ورزش شهرداری اصفهان با شعار " شهر پهلوان می خواهد " به بازیگران خردسال فیلم قهرمانان کوچک به عنوان سفیران افتخاری این سازمان اعطا شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار