روابط عمومی استانداری اصفهان:
تابناک: نمازهای عیدین و جمعه از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه برنامه ریزی و اجرا می شود و ناهماهنگی های ایجاد شده برای عکاسان مربوط به نماز عید سعید فطر بوده که طبیعتاً ارتباطی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نداشته است.
کد خبر: ۴۵۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 04 July 2017
تابناک اصفهان: در روز عید فطر اتفاقی که بر اثر عدم هماهنگی باعث شد تا عکاسان خبری اصفهان دوربین های خود را روی زمین بگذارند و به دلیل نبود جایگاه برای آنها، حاضر به پوششی تصویری مراسم نشدند، استاندار اصفهان را بر آن داشت تا در نشست خبری اخیر خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در این خصوص، واکنش نشان دهد.
 
استاندار اصفهان ضمن حمایت از عکاسان خبری اصفهان و لزوم تعیین جایگاه برای آنان در مصلی شهر از برخی ناهماهنگی ها نیز انتقاد کرد.
 
قائدی ها، مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: استاندار در آن جلسه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر عدم امکان حضور عکاسان در جایگاه مربوطه در نماز عید سعید فطر، ضمن تفکیک مناسبت های ملی و مذهبی با نمازهای عید سعید فطر، عید سعید قربان و نمازهای جمعه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در برگزاری شایسته و با شکوه مراسمات مختلف، نسبت به عدم هماهنگی های لازم در نوع و شیوه ی انتخاب سخنران در برخی مناسبت ها از جمله روز قدس، 22 بهمن و ... که برنامه های آن از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت می پذیرد، انتقاد کرد.
 
وی اضافه کرد: نمازهای عیدین و جمعه از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه برنامه ریزی و اجرا می شود و ناهماهنگی های ایجاد شده برای عکاسان مربوط به نماز عید سعید فطر بوده که طبیعتاً ارتباطی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نداشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :