فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در تعطیلات عید فطر امسال ۹۲۰ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده که افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۵۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 29 June 2017
به گزارش تابناک : سید حجت فتاحی اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم حضور گردشگران و مسافران بیشمار در تعطیلات عید فطر در استان اردبیل و افزایش تردد، تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان اردبیل رخ نداده و فقط دو حادثه منجر به جرح و مصدومیت در محروهای مواصلاتی استان را شاهد بودیم.

وی گفت: در تعطیلات عید فطر سال گذشته 839 هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسید و در تعطیلات امسال نیز 920 هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که 10 درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل افزود: در 3 ماه نخست امسال بیشترین سرعتی که توسط دوربین‌‌های ثبت سرعت در جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده مربوط به یک دستگاه پژو با سرعت 167 کیلومتر بر ساعت در محور قره‌آغاج پارس آباد است.

فتاحی تصریح کرد: این حرکت یک اقدام مجرمانه می‌باشد که طبق هماهنگی با دادستان شهرستان این فرد احضار و خودروی وی توقیف خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما تامین سلامتی مردم است که برای تحقق این اهداف نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه باید اهتمام و جدیت ویژه‌ای در این زمینه به کار گرفته شود.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار