تابناک: سال گذشته بود که مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد تا خردادماه سال ۹۶ تمام مسکن مهرها تحویل داده می‌شود و پرونده آن ختم می شود اما خرداد هم گذشت و هنوز این پرونده باز است.
کد خبر: ۴۴۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 25 June 2017
تابناک اصفهان: حدود ۱۰ درصد مسکن مهر کشور در استان اصفهان است و تاکنون ۱۴۵ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده و حدود ۵ هزار و ۹۰۰ واحد باقی مانده است.
 
پرونده مسکن مهر که قرار بود تا خردادماه بسته شود به گفته استاندار اصفهان این پرونده تا شهریور ماه بسته می‌شود.
 
استاندار اصفهان اعلام کرد: در استان اصفهان ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرها پیش‌بینی شده بود که تا امروز ۱۴۵ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده که قسمت عمده آن‌ها در دولت یازدهم بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار واحد دیگر باقی مانده است، افزود: نزدیک به ۱۰ هزار واحد دارای متقاضی نیست که تصمیم گرفته شده است به افراد عادی خارج از فرایند متقاضیان مسکن مهر واگذار شود و پیگیر هستیم که این ۱۰ هزار واحد تعیین تکلیف شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حدود ۵ هزار و ۹۰۰ واحد از کل واحدها باقی مانده است، گفت: امیدواریم بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و با توجه به برنامه زمان‌بندی شده و حل مشکلات این واحدها بتوانیم تا پایان شهریور ماه این تعداد واحد را تکمیل و به عبارتی تا پایان دولت یازدهم پرونده مسکن مهر را ببندیم.

زرگرپور با اشاره به کاستی‌های تأسیسات زیر بنایی و روبنایی این واحدها، افزود: برای اینکه کاستی‌ها برطرف شود و مردم از شرایط متعادلی برخوردار شوند دولت هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش مسکن مهر در کشور اختصاص داده است که ۲۰۰ میلیارد تومان آن به وزرات راه و شهرسازی برای خدمات روبنایی و جدول کشی‌ها و ... و حدود ۸۰۰ میلیارد تومان نیز برای خدمات زیربنایی آب، فاضلاب و برق به وزارت نیرو اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار