بسته "محترمانه" تابناک؛
تابناک: مترو هنوز به حرکت نیفتاده سر راهش هرچه هست را خراب کرده وای به روزی که گره های کورش هم باز شود و پای حرکت در شهر پیدا کند!.
کد خبر: ۴۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 07 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.

در هفته ای که شهر روز های بدون شهردار را سپری می کند اما گویی برخی رسانه های اصفهان هنوز رفتن سقائیان نژاد را باور نکرده اند و عادت دارند روی خروجی خود اخبار مرتبط با وی را قرار دهند.
شاید رسانه های اصفهان هم چندان در این زمینه مقصر نباشند و بهتر است محترمانه به منتقدان این رویه رسانه ای بگوییم؛ چندان هم این وضعیت تقصیر رسانه ها نیست، بلکه آنها هم بد عادت به حضور 12 ساله و طولانی یک مدیر در شهر شده بودند و حالا برای آنها سخت است نام این مدیر را از لیست اخبار روزانه خود حذف کنند و باور کنند که دیگر دکتر در اصفهان مقام مسئولی نیست که اخبارش را پوشش بدهید.

شاید هم پای همکاری های بین رسانه ای در میان باشد و اصفهان که در همه زمینه ها پیشتاز بوده حالا دارد، دست دوستی به رسانه های قم می دهد چراکه آنقدر اقدامات شهردار جدید قم سنگین خواهد بود که رسانه های قم ممکن است از پس این همه پوشش خدمت برنیایند و لازم باشد دوستان اصفهانی هایشان یا از اینجا به کمکشان بیایند یا زحمت عزیمت به قم را گرفته و یاری رسان رسانه های این شهر شوند!!.

هفته گذشته برخی دامداران اصفهانی جلوی درب استانداری اصفهان تجمع کردند تا نسبت به نرخ کنونی شیر و عدم اعمال تعرفه های قانونی در این زمینه اعتراض خود را نشان دهند.

گاودارهای محترم اصفهان به این تجمع و اعتراض بسنده نکردند و برای نشان دادن عمق فاجعه، یک گاو زبان بسته را هم در جلوی در استانداری اصفهان کشتند تا خیلی محترمانه انتقاد خود را بیان کرده باشند.

حال فرض کنیم اصناف و مشاغل گوناگون بخواهند از همین روش نه چندان ظریف و لطیف برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به مشکلات صنفی خود استفاده کنند.

مثلا صنف خودروسازان باید یک ترازو و یک پراید را جلوی درب استانداری اصفهان بیاورند تا به یاد همان جمله معروف دکتر که میگفت "بالاخره این پراید کیلویی چند"؟!، پراید را روی ترازو قرار دهند و اعتراض کنند که چرا این خودروی پرطرفدار با این همه وزن هنوز به قیمت و ارزش واقعی خود به فروش نمی رسد.!

فتح الله معین در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته بود که رئیس جمهور در سفر اخیر خود به اصفهان وقتی فهمیده بود که قرار است خط2 متروی شهر از زیر میدان نقش جهان بگذرد با این مسئله مخالفت کرده بود.

وی گفته گزینه های دیگری به اضافه این گزینه برای عبور خط 2 متروی اصفهان در نظر گرفته شده است.

محترمانه به مردم صبور و فهیم اصفهان نوید می دهیم ؛ یادتان هست که برای خط یک متروی اصفهان هم همه دم از مخالفت با عبور این خط از زیر یکی از تاریخی ترین خیابان اصفهان می زدند و مدیران شهری هم اطمینان می دادند که اجازه نمی دهند خدشه ای به آثار و ابنیه تاریخی اصفهان وارد شود، حالا کمی این روزها تاریخ بخوانید و بیشتر میدان نقش جهان بروید که شاید زود دیر شود!!


حرف از مترو زدیم یا درختانی افتادیم که روزگاری در خیابان چهارباغ دیده بودیم و زیر سایه اش مینشستیم. اما شهرداری و سازمان قطار شهری روز گذشته زحمت این درختان را هم از سر شهر کم کرد تا میخ مترو را در این خیابان محکمتر بکوبد.

باز هم جای شکر دارد. چراکه مترو هنوز به حرکت نیفتاده سر راهش هرچه هست را خراب کرده! وای به روزی که گره های کورش هم باز شود و پای حرکت در شهر پیدا کند!.

امروز رضا امینی رئیس شورای شهر و بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان، سرزده از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان که از بدو تاسیس تاکنون پای رئیس شورای شهر به آنجا باز نشده بود، بازدید کردند و با کارکنان آن صحبت کردند.

عده ای می گویند قبل از رفتن هر مدیری به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان ، صدقه دادن واجب است. چراکه هر مدیری که برای مدیریت پایش به این سازمان باز می شد یا بیماری قلبی می گرفت با یک بیماری ناشناخته مجبور میشد صندلی مدیریت را برای همان سازمان گذاشته و راهی خانه شود!.

البته عده ای هم می گویند این حضور سرزده شاید برای شناسایی ویروسی باشد که در این سازمان رخنه کرده و نمی گذارد هیچ مدیری پشت میزش دوام بیاورد تا وضعیت ورزش و فرهنگ ورزشی شهر را سر و سامانی دهد.!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار