تيم ملي واليبال جوانان ايران که قرار بود امروز راهي چک شود يک روز ديرتر راهي اين کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 20 June 2017
به گزارش تابناک : نوزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان زير 21 سال جهان با حضور 16 تيم برتر از دوم تا يازدهم تيرماه به ميزباني جمهوري چک و در شهرهاي «چسکه بوجويتسه» و «برنو» برگزار مي شود.
تيم ملي واليبال جوانان ايران در دور مقدماتي اين رقابت ها در گروه سوم با تيم هاي ايتاليا، آرژانتين و اوکراين همگروه است.
تيم ملي واليبال جوانان ايران قرار بود امروز به اردوي تدارکاتي خود در کشور اسلووني خاتمه دهد و راهي جمهوري چک و محل برگزاري مسابقات جهاني برود که تغييري در برنامه جوانان ايجاد شد.
با توجه به نامه اي که مسئولان برگزار کننده در چک براي ايران ارسال کرده اند و درخواستي که مبني بر تاخير در ورود به اين کشور داشتند، اعضاي کادر فني تصميم گرفتند که يک روز ديگر در اسلووني بمانند و با يک روز تاخير و دقيقاً يک روز پيش از شروع مسابقات به چک بروند.
اين در حالي است که ساير کشورها در همان زمان از پيش تعيين شده راهي اين کشور شده و در هتل مسابقات اسکان پيدا کرده اند؛ مسئولان فدراسيون واليبال مراتب اعتراض خود را به اين درخواست به مسئولان برگزار کننده و فدراسيون جهاني هم اعلام کرده اند.
اسامي بازيکنان تيم ملي واليبال جوانان براي حضور در مسابقات قهرماني جهان به شرح زير است:
جواد کريمي، علي رمضاني، رسول آقچه لي، پوريا يلي، اميرحسين اسفنديار، اسماعيل مسافر، شايان شاهسوند، ميثم صالحي، علي اصغر مجرد، علي يوسف پور، طيب عيني و اسماعيل طالبي
اکبر محمدي (سرپرست)، بهروز عطايي (سرمربي) مسعود آرمات، احمد لاهوتي، عليرضا طلوع کيان (مربيان)، حسين خورياني (آناليزور)، مهدي احمدي (پزشک) و محمود محمدي (ماساژور) اعضاي کادر فني تيم ملي در مسابقات قهرماني جوانان جهان هستند.




منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار