معاون وزیر خبر داد:
تابناک: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: 54 هزار کیلومتر از راه‌های روستایی نیازمند روکش آسفالت است که 130 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۴۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، سرپرست معاونت تلفیق بودجه،حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی در سفر یکروزه به اصفهان از راههای روستایی شهرستانهای خمینی شهر،فلاورجان،مبارکه،شهرضا و سمیرم بازدید بعمل آورد.

سید حسین میرشفیع در سفر یک روزه به پنج شهر استان اصفهان با حضور نمایندگان مجلس با بیان اینکه رویه آسفالت راههای روستایی مناسب نیست و نیاز به روکش آسفالت دارد، اظهار کرد:150 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد و 91 درصد جمعیت روستاهای کشور از راه مناسب برخوردارند.

وی از اختصاص 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت راه‌های روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات کمبود اعتبار و وضعیت اقتصادی دولت اولویت وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه‌های روستایی تامین قیر جهت روکش آسفالت است.

هم‌چنین حجت الله غلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سهمیه قیر راه‌های روستایی افزایش یافته است، گفت: در راستای ساماندهی راه‌های روستایی استان اصفهان در صورت انعقاد قرارداد با پیمانکار و ارایه آن به اداره کل راه و شهرسازی قیر مورد نیاز راه‌های روستایی تامین و تحویل دهیاری‌ها خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار