بهناز جعفری بازیگر سریال زیر پای مادر که در چند روز اخیر حواشی ایجاد کرده بود در این خصوص صحبت هایی کرده است.
کد خبر: ۴۴۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 18 June 2017
به گزارش تابناک : بهناز جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، در خصوص پخش همزمان دو سریال از او با دو شخصیت متفاوت گفت: به هرحال این دو نقش خواه ناخواه باهم تداخل پیدا کردند اما وقتی با دو کارگردان کار بلد و حضور سعید نعمت الله به عنوان نویسنده و بازیگردان باشی، دلگرمی پیدا می کنم. در مقابل هم جلیل سامان کنترل خیلی خوبی بر روند کار داشت.
وی ادامه داد: این دو نقش برایم هیچ نزدیکی و شباهتی بهم نداشت آتنه و مریم دو نقش متفاوت از هم هستند.
وی در خصوص نگارش سعید نعمت الله نیز گفت: خود من حتی از روی متن خواندن برایم سخت بود وزن خاصی که دیالوگ ها داشت و ما خیلی تمرین کردیم در دور خوانی های زیادی انجام دادیم  دیالوگ های سعید نعمت الله جنس خاصی دارد.
وی در خصوص حضور بازیگران جوان در سریال زیر پای مادر گفت: وقتی تمام گروه باهم همکاری دارند یعنی کسی برای خودنمایی شخصی یا عرض اندام نیامده است. دوست دارند خودشان را نشان بدهند وجود همه اینها موثر و لازم بود، من در مقابل کامبیز دیرباز و بهزاد فراهانی استرس داشتم میگفتم آیا من هم میتوانم انقدر خوب دیالوگ هارا بیان کنم درسا بختیاری و مجید نوروزی هم سعی داشتند که بیشتر یاد بگیرند و از فضا استفاده کنند .
وی در خصوص حواشی پیش آمده نیز گفت:  محدود بودن و معدود بودن زنهای قهرمان قصه جایی برای مقایسه نمیگذارد و من در نشست خبری مایل بودم از طریق دوستان نقد بشوم زیرا تعریف و تمجید همیشه وجود دارد، اطرافیان به اندازه کافی اینکار را انجام میدهند اما منتقدین در هر سنی که هستند باید نقد کنند زیرا همین نقد ها باعث پیشرفت می شود دلخواه من این بود وقتی وارد این جمع می شوم بابت بازی متفاوتم من را نقد کنند زیرا می توانم خودم را تغییر بدهم.





منبع : ایران آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار