نماینده مردم لنجان در مجلس خواستار شد
تابناک: نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: کارگروه درآمد با شناسایی و بررسی فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌ها و کارخانه‌ها نقش بسزایی در وصول اعتبارات ایفا می‌کند.
کد خبر: ۴۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجید منصوری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان لنجان در فرهنگسرای شهرداری زاینده‌رود با اشاره به پیگیری مطالبات به حق مردم شهرستان لنجان اظهار کرد: داشتن فاضلاب شهری برای تمامی محلات شهر زاینده‌رود امری ضروری بوده چراکه این شهر در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده و نیاز است فاضلاب این شهر به ایستگاه‌های تصفیه فاضلاب انتقال داده شود.

وی افزود: شهر زاینده‌رود ظرفیت گردشگری بالایی دارد که یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای پیشرفت این منطقه است اما نبود آب آشامیدنی در محلات جنوب شهر زاینده‌رود زندگی که از نخستین امکانات زندگی در هر مکانی به حساب می‌آید امید به ماندن و زندگی در این قسمت از شهر را از بین برده که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش تامین آب شرب سالم، نخستین اقدام سیاست‌گذاری و تامین بودجه بوده که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا طرح خط انتقال آب به روستاهای شهرستان لنجان به خصوص روستاهای زمان‌آباد، هاردنگ و کچوئیه با بودجه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم و نمایندگان مجلس نگاهی ویژه به بحث سلامت جامعه دارند و ما نیز خود را ملزم به بررسی و رفع مشکلات درمانی شهر زاینده‌رود می‌دانیم تا بتوانیم در حد توان رضایت‌مندی مردم این شهر و شهرستان لنجان که مهم‌ترین سرمایه است را به دست بیاوریم.

منصوری با اشاره به اهمیت تامین لوازم غواصی برای آتش‌نشانی شهر زاینده‌رود عنوان کرد: در خصوص گروه امداد و غریق نجات نیز شهرداری‌ می‌تواند نیروهای خود را به ما معرفی کند تا با هماهنگی با هلال‌احمر استان برای آموزش رایگان هماهنگی لازم انجام شود.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید است با تدابیر مسئولان فولاد سبا که در دل شهرستان لنجان واقع شده اما سالیان سال است که ارز افزوده و آلایندگی خود را که در حدود 60 میلیارد تومان است به شهرستان دیگر پرداخت می‌کند این مبلغ به شهرداری‌های شهرستان لنجان تزریق شود.

وی متذکر شد: کارگروه درآمد باید با جدیت فعالیت‌های خود را دنبال کند و با شناسایی شرکت‌ها و کارخانجات درآمدهای قابل وصول در شهرستان را پیگیری کند چراکه این مهم نقش بسزایی در وصول اعتبارات دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :