تابناک: این شهرک که منتظر حضور یکی از وزرا یا رئیس جمهور برای افتتاح است، این روزها پیش از افتتاح حاشیه ساز شده است و به نحوه واگذاری داروخانه ها به افراد یا شرکت های غیرمرتبط معترض شده اند.
کد خبر: ۴۴۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 13 June 2017

به گزارش تابناک اصفهان، از پروژه شهرک سلامت به عنوان یکی از طرح های کمکی برای نجات خیابان های مرکزی شهر اصفهان از تردد بیماران به مراکز درمانی و مطب های پزشکی، نام برده می شود که در فاز نخست و در بخش درمانی باید داروخانه و دفاتر پزشکان راه اندازی شود.

این شهرک که منتظر حضور یکی از وزرا یا رئیس جمهور برای افتتاح است، این روزها پیش از افتتاح حاشیه ساز شده است و به نحوه واگذاری داروخانه ها به افراد یا شرکت های غیرمرتبط معترض شده اند.

یکی از اعضای شورای شهر در همین رابطه اظهار داشت: شهرک سلامت نوع جدیدی از ارائه خدمات سلامت است، این مرکز می‌تواند دیگر مراکز درمانی شهر اصفهان را تحت تاثیر قرار دهد و باعث تضعیف این مراکز به لحاظ اقتصادی شود.

وی با تاکید بر اینکه اخیراً و به دنبال اخبار واصله تعدادی از کاربری‌های شهرک سلامت به صورت انحصاری به برخی افراد غیر مرتبط واگذار شده است، تصریح کرد: این اقدام علاوه بر زیر پا گذاشتن ضوابط وزارت بهداشت باعث ایجاد نارضایتی در جامعه پزشکی شده است.

غلامحسین صادقیان اضافه کرد: به عنوان مثال کاربری‌های مربوط به داروخانه با یک شرکت واگذاری شده که برای تأسیس داروخانه آئین‌نامه و ضوابط مربوطه همخوانی ندارد و باعث ایجاد نارضایتی در جامعه داروسازی شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام بهره برداری از شهرک سلامت ابراز داشت: بر این اساس از شهردار تقاضا می شود به صورت فوری در قالب جلسه اختصاصی دغدغه های جامعه پزشکی را برطرف کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار