تابناک: مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: حدود 50 درصد شبکه فاضلاب کلانشهر اصفهان به دلیل قدمت بالا نیاز به بازسازی و اصلاح دارد.
کد خبر: ۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از آبفای اصفهان، هاشم امینی افزود: این کار هزینه ای بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال در بر دارد .

وی با بیان اینکه سال 1344 شبکه فاضلاب شهر اصفهان اجرایی شد تاکید کرد: بازسازی شبکه فاضلاب از اولویت های شرکت آبفا اصفهان و در دستور کار این شرکت است.

وی طول شبکه فاضلاب شهر اصفهان را سه هزار و 600 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در سالهای اخیر فرسودگی شبکه فاضلاب اصفهان حوادثی پی در پی را بوجود آورده که بارزترین آنها حادثه شبکه فاضلاب خیابان های مشتاق، نظر ، میر و چمران بوده است.

امینی با اشاره به حادثه شبکه فاضلاب چهارراه نظر که به تازگی به وقوع پیوست گفت: پس از بررسی اکیپ بازرسی و حوادث آبفا استان اصفهان محرز شد تاج کلکتور فاضلاب چهارراه نظر به سمت نظر شرقی دچار خوردگی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به چگونگی مهار این حادثه افزود: کلکتور فاضلاب چهارراه نظر در حالی مورد بازسازی قرار گرفت که فاضلاب غرب و جنوب اصفهان در این محدوده جاری بود اما در کوتاهترین زمان ممکن بازسازی شد .

وی با بیان اینکه تاج کلکتور فاضلاب چهار راه نظر به دلیل فرسودگی دچار خوردگی شدید و منجر به نشست زمین شده بود، تصریح کرد: به همین دلیل بازسازی 85 متر از شبکه فاضلاب این محدوده اجرایی شد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه پروژه ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان پروژه عظیمی است که برای اولین بار در کشور در دستور کار قرار گرفت گفت: به مرحله اول آن یکهزار و 770 میلیارد ریال فاینانس خارجی تخصیص یافته است و با بهره مندی از دانش روز و فناوری نوین عملیاتی می شود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار