تا پایان خرداد جاری
تابناک: مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از دو هزار واحد مسکن مهر خود مالک در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان، تا پایان خرداد ماه جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الله غلامی افزود: تا پایان سال گذشته بیش از 20 هزار واحد مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر این استان به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی اصفهان طرح مسکن مهر را در شهرهای زیر 25

هزار نفر با ظرفیت بیش از سه هزار واحد مسکن مهر اجرایی کرده که بیش از یک هزار واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: بیش از دو هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و به همین تعداد در شهرهای های کوچک باقیمانده که بر اساس برنامه، واحدهای مستقر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت تا پایان خرداد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی یاد آورشد: احداث مسجد، مدرسه و پروژه های تجاری در مناطقی که مسکن مهر احداث شده به عنوان روساخت طرح مسکن مهر در حال انجام است.

غلامی به پروژه های اداره کل راه و شهرسازی اصفهان در دیگر بخشها نیز اشاره کرد و گفت: توسعه و احداث بخشی از فضاهای بهداشتی و درمانی استان نیز توسط این اداره کل انجام می شود که توسعه بیمارستان قهدریجان به صورت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: احداث فضاهای بیمارستانی با ظرفیت بیش از 500 تختخواب در دستور کار فعالیت های این اداره کل است.

وی به اجرای پروژه توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان اشاره کرد و گفت: توسعه فضای فرمانداری به مساحت بیش از دو هزار مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در حال انجام است که کمتر 40 درصد کار آن باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: توسعه راه ها و رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح جاده ها نیز در برنامه سال 94 این اداره کل قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار