پورشه از نسخه جدید پورشه 911 سری Exclusive رونمایی کرد.
کد خبر: ۴۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 11 June 2017

به گزارش تابناک : این خودرو که عنوان قدرتمندترین و منحصربه‌فردترین 911 توربو S تاریخ را یدک می‌کشد از رنگ خارجی زرد طلایی با نوارهای فیبر کربنی در سقف و کاپوت بهره می‌برد. طراحان پورشه رکاب‌های جانبی فیبر کربنی و رینگ‌های بی‌همتای 20 اینچی با پیچ مرکزی را برای این خودرو تدارک دیده‌اند.


بخش عقب خودرو نیز تغییرات مناسبی داشته و یک بال عقب زیبا در آن دیده می‌شود. از دیگر موارد برجسته می‌توان به سیستم اگزوز یکتای ساخته شده از فولاد ضدزنگ اشاره کرد.


کابین نیز به خوبی مجهز شده و صندلی‌های اسپورت قابل تنظیم در 18 جهت با پوشش چرمی و نوارهای زرد طلایی در آن به چشم می‌خورند. این رنگ را می‌توان در پشت‌سری‌ها و پوشش سقف آلکانترا نیز دید. پلاک شماره‌دار انفرادی و تریم فیبر کربن با جزئیات کوپر از سایر موارد قابل‌ذکر کابین پورشه 911 توربو S سری انحصاری هستند.


اما نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربوی تختی است که قدرت 599 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری تولید می‌کند. به لطف 26 اسب بخار بیشتر، این خودرو می‌تواند تنها در 2.9 ثانیه خود را از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت حرکت کند.


مهندسان پورشه به منظور کنترل اوضاع ترمزهای سرامیکی، فرمان پذیری اکسل عقب و کنترل شاسی دینامیک این برند را تعبیه کرده‌اند. این خودرو همچنین از پکیج کرونو اسپورت و سیستم مدیریت سیستم تعلیق فعال سود می‌برد.


911 توربو S سری انحصاری تنها به تعداد 500 دستگاه ساخته خواهد شد.


جالب آنکه خریداران گزینه‌ی انتخاب ساعت انحصاری پورشه را دارند. این ساعت از تیتانیوم ساخته شده و دارای پوشش کاربید تیتانیوم مشکی و همچنین عقربه کربنی است که همان رنگ خارجی خودرو را دارد.


اگر هنوز هم پول برای خرج کردن دارید پورشه اسباب و وسایل سری انحصاری را نیز پیشنهاد می‌کند که شامل دو چمدان، یک کیسه روزانه و یک کیف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار