جانشین دانشگاه امام حسین (ع):
تابناک: جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با بیان اینکه امروز عربستان یمن را بمباران می کند، افزود: حکومت آل سعود 500 میلیارد دلار برای منحرف کردن بیداری اسلامی در منطقه هزینه کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار ناصر شعبانی در یادواره شهدای روستای آزران کاشان و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوجود آمد که این بدین معنا است که شیعه 35 سال از سایر کشورهای اسلامی جلوتر است.

وی با اشاره به سقوط دولت های مصر، تونس، لیبی و یمن گفت: در سیاست خارجی اعتقاد بر این است که اگر یک مهره حکومتی سقوط کند امکان ندارد بقیه حکومت ها مانند دومینو سقوط نکند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار ایران در مقاومت ملت های سوریه وعراق گفت: مستشاران سپاه پاسداران در این کشورها تجربیات جنگ هشت ساله عراق با ایران را در برابر حملات داعش به این کشورها منتقل می کنند.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) تصریح کرد: در هنگام حمله عراق به ایران 140 هزار بعثی فدایی صدام بودند که پس از سقوط وی آنها در لباس نیروهای داعش بدنبال بازگشت به قدرت هستند.

سردار شعبانی ایران اسلامی را سکوی الهام بخشی در منطقه دانست و افزود: امروز کشور به چنان عزتی رسیده که سردار قاسم سلیمانی نقش فرماندهی جنگ با داعش و محمدباقر قالیباف شهردار کربلا در روز اربعین می شود.

وی با اشاره به نزدیکی گروه های تکفیری داعش در 46 کیلومتری مرز ایران گفت: هرچند 27 سال از تمام شدن جنگ تحمیلی گذشته ولی دفاع از این مرز و بوم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعتراف بیگانگان به قدرت نظامی ایران گفت: ما در غیبت کبری برای دفاع از خود اجازه استفاده از سلاح داریم.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در نامه دوم خود به مقام معظم رهبری می نویسد در صورت جنگ در منطقه این کشور هیچ تمایلی برای دخالت در آن ندارد.

روستای آزران از توابع بخش برزک در حدود 50 کیلومتری کاشان واقع شده است و 27 شهید نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار