رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان امام راحل، گفتمان زنده دنیا مبتنی بر گفتمان استکبارستیزی و مبارز با جریانات ضدانقلاب است.
کد خبر: ۴۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، پیرامون شاخصه‌های گفتمان امام راحل اظهار کرد: خدا را شاکریم که در حاکمیت ولایت‌فقیه زندگی می‌کنیم و نفس می‌کشیم که مایه سرافرازی است.

وی بیان کرد: گفتمان امام راحل، گفتمان اسلام ناب محمدی است، یعنی گفتمانی که دعوت‌کننده به وحدت و انسجام و بندگی خداوند است، گفتمان امام راحل، گفتمان اهل‌بیت (ع) است.

* گفتمان امام گفتمان استکبارستیزی و مبارز با جریانات ضدانقلاب است

سالک ادامه داد: گفتمان امام راحل، گفتمان دعوت‌کننده به عبودیت توأم با بصیرت و آگاهی است، گفتمان امام راحل، گفتمان استکبارستیزی و مبارز با جریانات ضدانقلاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: گفتمان امام راحل، گفتمانی مبتنی بر عدالت و اجرای عدالت در هر شرایطی پیرامون بیت‌المال مسلمین است، حقیقت آن است که گفتمان امام راحل، گفتمان آزادی و آزادگی منطبق بر دین و شرع است.

وی تأکید کرد: تطابق باعقل و منطق، حرکت حول محور ولایت‌فقیه و بر اصول وحدت، توحید و امامت و عدالت، دفاع از مظلوم و ستیز با ظلم، عدم جدایی دین از سیاست و دفاع از حقوق مستضعفین جهان همگی از شاخصه‌های گفتمان امام راحل است که امروز توسط رهبر معظم انقلاب نیز ادامه می‌یابد.

سالک افزود: مقابله و مبارزه قاطعانه با جریانات انحرافی و ضدانقلاب از اصول گفتمان امام راحل است که مدعیان پیروی از آن باید خود را مزین به آن کنند.

وی بیان کرد: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود که عده‌ای به خاطر کسب منافع خود و جناح در لفظ و کلام دم از پیروی از امام ولایت می‌زنند ولی اعمال آنها با گفتمان امام راحل فاصله بسیار زیاد دارد که این امر را به‌وضوح در فتنه 78 و 88 از سوی برخی از افراد شاهد بودیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گفتمان امام راحل همان گفتمان امروز رهبر معظم انقلاب است، به‌یقین همه فرمایشات رهبری والاتر از نصیحت معمول است و در حکم سیاست‌های کلان نظام به شمار می‌آید، امروز عده‌ای امام و رهبری را برای کسب منافع خود می‌خواهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار