رئیس اداره مخابرات اردستان گفت: ۹ طرح مخابراتی با بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه از ابتدای امسال تا کنون در اردستان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۴۳۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 31 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمیدرضا ترکیان امروز در نشستی خبری اظهارداشت: عملیات راه‌اندازی سایت همراه اول در روستای آستانه برای پوشش تلفن همراه در نقاط کور دهستان همبرات با بیش از5 میلیارد ریال هزینه به اتمام رسیده است.

وی افزود: طرح نصب و راه اندازی اینترنت روستاهای حسین آباد، رحمت آباد، خیرآباد، شهراب، باقرآباد و ظفرقند هر کدام به تعداد 64 پورت و با بیش از 2 میلیارد ریال هزینه پایان یافت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان به اتمام عملیات نصب پورت adsl روستای تلک آباد به تعداد 128 پورت و با افزون‌بر 400 میلیون ریال هزینه اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات نصب تجهیزات ارتباط فیبرنوری خانگی در اردستان با بیش از 500 میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی راه اندازی 5 سایت جدید تلفن همراه، اجرای 2 طرح فیبرنوری و توسعه نقطه‌ای شبکه مسی شهرهای اردستان و زواره را از برنامه‌های در دست اقدام اداره مخابرات این شهرستان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار