معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ روحانی و طلبه برای تبلیغ به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شدند.
کد خبر: ۴۳۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 29 May 2017
حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت: مساجد در ماه مبارک رمضان محل اصلی تجمع و گردهمایی مردم است و برنامه‌های مذهبی در این مکانهای مقدس در این ایام باید با جدیت بیشتری برگزار شود.

نظری با بیان اصل اعتماد سازی برای انتقال مفاهیم و تأثیرگذاری در تبلیغ، گفت: برای اینکه مخاطب سخن ما را بپذیرد ابتدا باید اعتماد او را جلب کنیم و سپس مخاطب را با مفاهیم و تعلیمات دینی آشنا کنیم.

وی تصریح کرد: شاخصه اصلی این ماه مبارک معنویت است و باید از طریق متولیان و روحانیون فعالیتهای معنوی در جامعه اشاعه بیشتری پیدا کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآورشد:آسیب‌های اجتماعی امروز به یک معضل درجامعه تبدیل‌شده که شایسته است مبلغان با بهره‌گیری از محتواهای در نظر گرفته‌ شده برای کاهش اسیب ها هم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی به اهمیت اعزام مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روحانیون و مبلغان دینی از ابتدای ماه رمضان تا پایان عید فطر در مناطق مختلف استان حضور خواهند داشت و احکام و مسایل دینی را برای مردم بازگو می کنند ورواج می دهند.

نظری بیان کرد: از مجموع ۱۴۰۰ روحانی اعزامی تعداد ۱۲۳ نفر از شهر مقدس قم به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

وی اظهارداشت: سخنرانی دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و اقامه نماز، احیای لیالی قدر در شب های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم ماه مبارک، اقامه نماز عید سعید فطر و سخنرانی در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی از برنامه های پیش بینی شده مبلغین اعزامی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار