رییس اتاق از آمادگی اتاق اصفهان در ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: تا زمان ساخت CIP پیشنهاد می‌شود از پاویون برای هیئت‌های تجاری استفاده شود.
کد خبر: ۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 02 June 2015

  به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا،  سهل آبادی در دیدار با مدیر فرودگاه اصفهان خواستار راه اندازی کارگوترمینال اصفهان شد و گفت: همه بخش‌ها باید کمک کنند تا این کارگو به فعالیت بیفتد و در گام نخست می‌توان کالاهای صادراتی از طریق هواپیماهای مسافربری حمل شود و پس از فعالیت گسترده، هواپیمایی اختصاصی برای حمل بار در نظر گرفت .

 رییس اتاق از آمادگی اتاق اصفهان در ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه اصفهان خبر داد و گفت: تا زمان ساخت CIP  پیشنهاد می‌شود از پاویون برای هیئت‌های تجاری استفاده شود.

وی تصریح کرد: نباید هزینه صورت گرفته در کارگو ترمینال بی استفاده بماند و باید نهایت بهره‌برداری از آن صورت گیرد.

سهل‌آبادی فرودگاه اصفهان را دارای ظرفیت بسیاری برای توسعه پروازهای داخلی و خارجی دانست و گفت: با رونق صنعت گردشگری و تجارت می‌توان از ظرفیت‌های این فرودگاه استفاده کرد.

هم‌چنین مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان با اشاره به اینکه کارگو ترمینال به صورت قرارداد B.O.T  ساخته شده است، افزود: فرودگاه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در توسعه فضای فیزیکی و خطوط پروازی دارد.

علی قاسم زاده افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری در فرودگاه اصفهان در راستای توسعه خدمات فرودگاهی و سایر بخش‌ها به صورت طرح تجاری مشخص شده است.

وی ساخت کارگو ترمینال را نمونه‌ای از سرمایه گذاری بخش خصوصی با همکاری بخش دولتی در فرودگاه اصفهان برشمرد و گفت: پروژه‌هایی از این دست می‌تواند علاوه بر توسعه فرودگاه اصفهان به فعالیت‌های اقتصادی استان و کشور کمک کند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار